Opelduude Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei Lurer på om portoen blir større hvis jeg f.eks bestille høytalere fra komplett samtidig som jeg bestiller pc. Blir portoen høyere jo mer de må frakte?" Lenke til kommentar
Loko Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er bare å legge varene i handlekurven og sjekke hva portoen blir! Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Herregud! Nei, blir det samme uansett hvor mye du bestiller Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Herregud! Nei, blir det samme uansett hvor mye du bestiller Sorry for at jeg spurte da Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Herregud! Nei, blir det samme uansett hvor mye du bestiller Sorry for at jeg spurte da Øh. Dette er da virkelig ikke riktig. Jo mere du bestiller, jo dyrere blir frakten. Fraktprisen bestemmes både ut i fra vekt og størrelse. Selv om en dings er liten, kan frakten bli dyr om den er tung. Likeså kan frakten bli dyr om den er stor, men ikke veier så mye. Og høytalerene vil nok høyne fraktprisene med en hundrelapp eller to, avhenging av størrelsen. Hvis du putter varene dine i handlevognen, så ser du fraktprisen nederst. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Herregud! Nei, blir det samme uansett hvor mye du bestiller Sorry for at jeg spurte da Øh. Dette er da virkelig ikke riktig. Jo mere du bestiller, jo dyrere blir frakten. Fraktprisen bestemmes både ut i fra vekt og størrelse. Selv om en dings er liten, kan frakten bli dyr om den er tung. Likeså kan frakten bli dyr om den er stor, men ikke veier så mye. Og høytalerene vil nok høyne fraktprisene med en hundrelapp eller to, avhenging av størrelsen. Hvis du putter varene dine i handlevognen, så ser du fraktprisen nederst. Takk for et litt mer seriøst svar enn det ene jeg fikk. Er ikke bare fordeler med og bestille på nettet skjønner jeg. Endret 31. mai 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Herregud! Nei, blir det samme uansett hvor mye du bestiller Sorry for at jeg spurte da Øh. Dette er da virkelig ikke riktig. Jo mere du bestiller, jo dyrere blir frakten. Fraktprisen bestemmes både ut i fra vekt og størrelse. Selv om en dings er liten, kan frakten bli dyr om den er tung. Likeså kan frakten bli dyr om den er stor, men ikke veier så mye. Og høytalerene vil nok høyne fraktprisene med en hundrelapp eller to, avhenging av størrelsen. Hvis du putter varene dine i handlevognen, så ser du fraktprisen nederst. Takk for et litt mer seriøst svar enn det ene jeg fikk. Er ikke bare fordeler med og bestille på nettet skjønner jeg. Praksis for portoberegning variere svært mye fra nettbutikk til nettbutikk. Du må faktisk selv teste ut og prøvehandle (legge i kurv og gå noen steg ut i betalingsrutinen for deretter å hoppe ut før endelig bekreftelse) i flere butikker for å finne ut av det. Det skiller mange hundre kroner i frakt mellom de vanlige norske nettbutikkene hvis du skal ha et par skjermer og en vaskemaskin.. Amentio og Stretto har ofte svært gode transportpriser med levering rett hjem da de sender som bedriftspakke selv om du bestiller som privatperson. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det betyr med andre ord at jeg kanskje hadde litt rett alikevel. Så.. HA! In your face Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det betyr med andre ord at jeg kanskje hadde litt rett alikevel. Så.. HA! In your face Absolutt ikke. Han spurte om komplett, og der er portoen regnet slik jeg sa. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) lockdog har rett. Har selv sett det nå så Takk for alle svar Endret 1. juni 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
camxer Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Det betyr med andre ord at jeg kanskje hadde litt rett alikevel. Så.. HA! In your face Jeg skjønner ikke hvorfor du oppfører deg slik "Erik"... Du kommer med en bastant påstand og oppfører deg som en liten småunge. Du har ikke "litt rett" uansett hva du tror selv. Fraktprisen øker uansett med vekt og størrelse hos alle butikker som er relevante med saken. Faktisk er det kun snakk om komplett i denne tråden så egentlig betyr det fint lite hva de andre butikkene tilbyr med tanke på fraktpriser. "Du er" ikke "tilgitt" for å så oppføre deg selv som en småunge. Til trådstarter: Flott at du fant ut av det til slutt Endret 1. juni 2008 av camxer Lenke til kommentar
Largie Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 camxer: Erik? utgjorde 98% på min trolldetektor, har du ikke justert din i det siste? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Herregud! Nei, blir det samme uansett hvor mye du bestiller Sorry for at jeg spurte da Øh. Dette er da virkelig ikke riktig. Jo mere du bestiller, jo dyrere blir frakten. Fraktprisen bestemmes både ut i fra vekt og størrelse. Selv om en dings er liten, kan frakten bli dyr om den er tung. Likeså kan frakten bli dyr om den er stor, men ikke veier så mye. Og høytalerene vil nok høyne fraktprisene med en hundrelapp eller to, avhenging av størrelsen. Hvis du putter varene dine i handlevognen, så ser du fraktprisen nederst. Er bare vekten det går på, ihvertfall ifølge posten.no Hender man får litt høyere frakt pris enn det det faktisk koster men det er sikkert pga pakke kostnader osv. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 HA! In your face OT baren er DEN veien -----> Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er bare vekten det går på, ihvertfall ifølge posten.no Hender man får litt høyere frakt pris enn det det faktisk koster men det er sikkert pga pakke kostnader osv. Dagens lærepreken: volumvekt.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Desto mer du bestiller desto billigere blir frakten. Til slutt er den gratis! Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Desto mer du bestiller desto billigere blir frakten. Til slutt er den gratis! Tenker du nå i prosentandel av totalsum, eller hva? Når volum og/eller vekt øker vil jo også prisen øke hos butikker med denne ordningen. Andre butikker har fast pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå