nilshv Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Hei Noen som vet hvor en får tak i ølgjær tabletter? Vet at en kan få pulver i butikken men de smaker jæ..... Endret 1. juni 2008 av nilshv Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 lager man øl/vin, så burde man bruke skikkelige saker, ikke bare butikk pulver/tabletter. hvis du skal lage slikt bare for å bli full, så vil jeg heller anbefale å lage brennvin. smaker bedre enn polsprit gjør det også. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 siden vedkommende etterspørr tabletter siden pulveret smakte vondt, så regner jeg med han ikke skal bruke det til brygging. apoteket er et fint sted å begynne. skal du brygge stikker du på bryggebutikken i din nermeste storby og kjøper vingjær, gjærer opp i 15%vol på 2 uker. Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Hehe, nei det er ikke akkurat til brygging Ølgjær er veldig fint for hår (får det til å vokse, bli tykkere etc). Når jeg las en gang til over hva jeg hadde skrevet kan jeg innrømme jeg hørtes litt ut som en desperat fjortis... Apoteket var et meget godt forslag, mener jeg har spurt en gang tidligere og de sa de ikke hadde men skal absolutt spørre igjen. Er det flere som har forslag så setter jeg stor pris på det. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du får kjøpt det i helsekostbutikker. Det smaker ikke noe særlig bedre, men er i hvert fall enklere å få ned Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 De er å få kjøpt på life iallefall. Koster 90 kr 2 måneder (240 tabletter, 4 om dagen). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Du Gridset, har du noen sinne, NOEN SINNE, hørt om noen som lager øl av ølgjær-tabletter? I think not Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå