Aetius Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Fotokonkurransen som skal vare hele juni har temaet portrett. Les mer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Veldig godt initiativ fra Akam-redasksjonen. Håper dette kan være en fin måte å teste ut min Nikkor 105mm VR, som jeg får om ca. en uke. God premier også, selv om det ikke er derfor jeg egentlig vil delta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Skulle likt og deltatt, men har ikke kamera. Lykke til! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Skulle likt og deltatt, men har ikke kamera. Lykke til! Kamera har de i butikken Tom Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) "Alle har da et kamera?" I prinsippet kan du jo delta med et 35mm kompaktkamera. (Selv spørs det om jeg tør å prøve meg. Tror jeg regnes som ansatt hos Edda Digital, siden jeg mottar lønn fra Prisguiden derfra.) Endret 1. juni 2008 av Dradd Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Typisk at det må være bilder fra Juni. Tok sykt mange gode portretter i Mai. Har nettopp kjøpt meg 50mm 1.4. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bare jeg som ikke var fornøyd med premiene? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 En førstepremie verdt 4500 kroner og premier for 8000 totalt? Er da ikke noe å irritere seg over. - Humme. Har jo et portrettintervju neste uke, får se om vi får til noe. Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg tror ikke han mente premie-verdien, men personlig har jeg alltid stusset over fotonettsider som har et kamera som førstepremien i en fotokonkuranse . For meg virker det veldig ironisk . Men virket som en fin konkurannse, så jeg er med bare jeg finner en modell. Vil ikke torturere juryen med et bilde av meg selv Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Grunnen til at det er fotostash i premiepotten er at det nå engang er det våre kontakter driver med. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg tror ikke han mente premie-verdien, men personlig har jeg alltid stusset over fotonettsider som har et kamera som førstepremien i en fotokonkuranse Egentli litt enig. Ville vært kulere med f.eks. et objektiv fra enten Tamron eller Sigma der man kunne fått den som passet kameraet(forutsetter jo litt at man har speilrefleks da...). Men er vanskeli, forståelig nokk, siden alle har forskjellig utstyr. Alternativt er jo ting som tripod, fotovesker, fotobøker, gavekort, gratis framkalling, etc. som passer de fleste med kamera - men da blir det ikke like dyre premier. Men jeg blir glad for kamera også, kjenner mange som kunne likt å fått det i gave Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 *late som man er Mr. Olsen* Trenger jo kun objektiver med Nikon-fatning som premie da. Man vet jo at Canon-folka og de andre ikke har sjangse. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 *late som man er Mr. Olsen* Trenger jo kun objektiver med Nikon-fatning som premie da. Man vet jo at Canon-folka og de andre ikke har sjangse. Stor i kjeften nå? Det ender uansett nok med det er en ukjent amatør med super-zoom som vinner hele greia Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Var som sagt ikke mine tanker, men Marius sine. Or was it? Mohaha! Men litt mer seriøst. Tror du virkelig det tomsi? Akam-redaksjonen har vel en del peiling og kjenner til brukerne på forumet. Synes også det hadde vært mest rettferdig om et litt aktivt medlem hadde vunnet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) I utgangspunktet så må nok konkurransen utformes slik at navn på bidragsyterene holdes skjult for de som skal dømme bildene. Dette for at konkurransen skal være troverdig. Konkurransen er jo åpen for alle, og at vi skal sende inn bidraget som e-post, så er også verre for de å kjenne oss igjen. Vi skal vel ikke se bort i fra at konkurransen også har som oppgave å skape mer blest rundt akam? Noe som jeg forøvrig er enig i. Nå driver jeg ikke med portretts-fotografi i utgangspunktet, men skal prøve å få til et eller annet i løpet av juni. Tom Endret 1. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 *late som man er Mr. Olsen* Trenger jo kun objektiver med Nikon-fatning som premie da. Man vet jo at Canon-folka og de andre ikke har sjangse. Stor i kjeften nå? Ja, har du problemer med det kanskje? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Stor i kjeften nå? Ja, har du problemer med det kanskje? Nei, tåler lett mobbing av grei folk, jeg Tåler å ta i Nikon-utstyr uten å få utslett også. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nå prøvde jeg å late som om du snakket til meg da.... aaaah, du er treg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nå prøvde jeg å late som om du snakket til meg da.... aaaah, du er treg. Man blir det etter fylte 30 40 år ... Regner med at du deltar. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg