Gå til innhold

Get the Vista look on XP - Transformation Guide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en av disse pakkene som jeg har nevnt tidligere i tråden, som du ønsker å teste? :D

Vi kan godt dele litt på denne tråden hvis du ønsker det ;)

Jeg kan teste noe, og du kan teste noe, og resultatet settes inn i førsteposten :D

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar

Hihi :D

Foreløpig tester jeg VistaMizer nå.

Visual Task Tips skulle visst også være inkludert i dette programmet :) Og det funker slik som det skal. ;)

En Vista Sidebar fulgte visst også med. Var litt stilig.

EDIT: Windows Vista Sidebar til Windows XP er nå lagt til i oversikten. ;)

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar

Hmm... Sidebar følger ikkje med i Vista Inspirat 2, så det får eg laste ned separat... Men det er med ei slags verktøylinje på toppen av skjermen, ganske lik den som er heilt nede på skjermen i Moc OS X. (Du kan forresten flytte den ned dersom du vil det... Eller til ei av sidene.)

Ellers er heile pakken på engelsk, untatt oppe i "settings" i "dock"-en, der ein kan velge språk. Men alle ikona på linja står fortsatt skrivne på engelsk. Men ein kan faktisk bestemme språk sjølv der også, dersom ein manuelt velger nytt namn på alle ikona der. Det gjorde eg på under eit minutt, så det går heilt fint. :)

Startmenyen følger ikkje med heller, men det går jo an å laste ned med eit anna program, f.eks. ViStart. (ViStart er også engelsk...)

Ellers er alt anna veldig bra i dette programmet, så langt eg ser... Men eg skal teste det litt vidare og poste det eg finn ut her.

:)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...