CNesset Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Emnet forklarer seg selv... Noen som vet hvordan jeg får avinnstallert symantec liveuptade? Det er i Vista det er snakk om, jeg får spørsmål om jeg vil tillate programmet når jeg velger avinnstaller, og da jeg gjør det bare avslutter det.... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tenker du da å avinstallere KUN liveupdate men ikke Symantec software du har installert som feks Norton Ghost , Norton Antivirus osv.. ? Selv kan jeg avinstallere live update og live reg men avinstallerer kun live reg da jeg har norton ghost installert. Lenke til kommentar
ofe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Emnet forklarer seg selv... Noen som vet hvordan jeg får avinnstallert symantec liveuptade?Det er i Vista det er snakk om, jeg får spørsmål om jeg vil tillate programmet når jeg velger avinnstaller, og da jeg gjør det bare avslutter det.... Skal du fjerne alt fra norton og symantec? Hvis du har følgende ,: "The Norton Removal Tool uninstalls all Norton 2008/2007/2006/2005/2004/2003 products and Norton 360 from your computer. If you use ACT! or WinFAX, back up those databases before you proceed." Da bruker du denne linken: http://service1.symantec.com/SUPPORT/share...006050909471013 Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har fjernet alt annet enn den greia... Den bare vil ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå