VHolum Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei Vedr. HTC Touch Cruise P3650 Tok i bruk denne telefon torsdag, fikk opp GPS i går. Men hvordan får jeg slått på stemmen som viser vei? Får bare beskjed i høyre hjørne opp "Du valgte ikke en brukbar stemme" Kart som jeg lastet ned virker topp med adresser og det hele, ikke galt på en så liten dings. Hvor mye kan jeg lagte resten av Europa?, hva gjør jeg når jeg skal til USA til høsten. Må jeg slette Europa eller kan jeg plassere mer på en Micro SD....? Litt teit at det ikke fulgte med noe, men samtidig de som normalt følger er for små likevel så det blir til at man kjøper det nyeste. Fin å sette opp for å speile mailserver på jobb, og nett tilgang på universitetene etc. Faset ut Qtec PDA som jeg har brukt i 3 år ca. Den begynte å hege i mobildelen, skjermen var ikke like tap bar, tung å config etc. Hilsen Vidar H Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Gjør følgende fra kartsiden: trykk kart>endre preferanser>bla til du kommer til "endre tale". Får du noen valg der hvilken stemme du vil bruke? Endret 31. mai 2008 av asbhegge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå