inaktiv000 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg ønsker tips om et program som kan gi keyboardfunksjoner til et "dumt keyboard" koblet til PC-en. Det har seg sånn at jeg skal kjøpe digitalt piano, og vurderer å kjøpe av enkleste sort (tangenter, midi og av/på-knapp ) dersom jeg likevel kan koble det til PC-en og få det jeg trenger der. Har også lyst å kunne ta opp og lage musikk, men nå er jeg altså først og fremst ute etter noe som kan gi funksjonalitet, og til å spille "live" med. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Jeg ønsker tips om et program som kan gi keyboardfunksjoner til et "dumt keyboard" koblet til PC-en. Det har seg sånn at jeg skal kjøpe digitalt piano, og vurderer å kjøpe av enkleste sort (tangenter, midi og av/på-knapp ) dersom jeg likevel kan koble det til PC-en og få det jeg trenger der. Har også lyst å kunne ta opp og lage musikk, men nå er jeg altså først og fremst ute etter noe som kan gi funksjonalitet, og til å spille "live" med. Skaff deg Steinberg Hypersonic 2. Den har alt mulig, og i god kvalitet! Rimelig i pris også, ligger på rundt 3 500 kroner. Fungerer både som stand-alone, og som plugin i en DAW, slik at du kan lage musikk med den. Husk at du også trenger et ASIO-kompatibelt lydkort, ellers vil du få alt for mye forsinkelse på lyden. Endret 31. mai 2008 av Jnz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå