Gå til innhold

tips til nytt FPS spill


Anbefalte innlegg

hey, for ikkje så alt for lang tid siden kjøpte eg meg en ganske heftig PC for og spille nye spill med god grafikk osv

 

men har for tiden ikkje hatt tid til og følge md på kas spill som har komt ut osv

 

derfor spør eg dere om dere vet om noen feite FPS spill som går an og kjøpe :) btw så har eg undet Call of Duty 4 så dere slipper og anbefale det :p og liker heller ikkje sanne alien spill som crysis og farcry osv

 

mvh E23Dude

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Area 51 og Area 51 Blacksite er 2 veldig interressante fps spill

 

Tror neppe trådstarter liker de når han ikke liker alien-spill. Dessuten er de to nevnte høyst middelmådig. Det finnes mye bedre alien-spill enn de to, som Prey, Doom eller Painkiller. Men kan anbefale noen gode FPS uten aliens som jeg likte godt. Medal of Honor serien, Timeshift, Call of Juarez og Brothers in Arms serien. Bioshock og Condemned er også gode spill, men de er litt mørkere spill :)

Lenke til kommentar

Har runnet The orange box, FarCry, Crysis, TimeShift, Bioshock, Splinter Cell(alle) og Rainbow Six Vegas 1&2, og spilt halve Assassins Creed og World In Conflict. De første var meget bra, mens de to siste var så kjedelige og ensformige at jeg ikke engang har spilt igjennom dem. TimeShift og Bioshock er favorittene, mens Rainbow spillene kommer på andreplass. Har også starta så vidt på Doom, men det er for skummelt for meg:P Splinter Cell er også morsomt, men det er også litt 3rd person shooter.

 

Av gratisspill, er Gunz Online, WarRock og Americas Army morsomme spill. Riktignok fulle av bugs, men er morsomt å leke seg.

 

-Emil

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Hehe det er bra. Har begynt å fått litt taktikk, for eksempel når jeg går inn de dørene som man må nærme seg for at de skal åpne seg, går jeg bakover mens de åpnes for ikke å skvette så jævlig:P Etter øving til fysikkprøve i morra skal jeg spille litt:)

 

Sorry for OT, E23. Spill timeshift!=D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Vil anbefale det Gears Of War, og Race Driver : GRID er utrolig bra bilspill. For en god samlepakke vil jeg anbefale deg The Orange Box.

 

Og skaff deg Bioshock !

Lenke til kommentar
Hehe det er bra. Har begynt å fått litt taktikk, for eksempel når jeg går inn de dørene som man må nærme seg for at de skal åpne seg, går jeg bakover mens de åpnes for ikke å skvette så jævlig:P Etter øving til fysikkprøve i morra skal jeg spille litt:)

 

Sorry for OT, E23. Spill timeshift!=D

det er vel doom 3 du snakker om nå? har nemlig tenkt å få tak i spillet, er det verdt å skaffe seg?

Endret av xtreme22
Lenke til kommentar

Ser det er mange som har anbefalt The Orange Box, jeg stiller meg i skrytekøen!

 

Er du interessert i online er Team Fortress 2 veldig bra, og er du interessert i noe som krever en god del mer tankevirksomhet enn f.eks Doom3 eller Bioshock er Portal å anbefale. Har du svart humor av den litt nerdete typen er Portal en juvel uten sidestykke. Har du ikke speselt svart humor eller humor av den litt nerdete typen eller en kombinasjon, er Portal fortsatt en juvel fordi du fort finner ut at du sitter og ler mens du ikke aner hva du driver med, men alikevel opplever at du kanskje aldri har hatt det så gøy i et dataspill alikevel. Og Half-Life 2 med tilhørende episoder er fantastisk.

 

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl er også et spill jeg likte veldig godt, og vil anbefale deg å ta en kikk på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...