Gå til innhold

Jenter og tr

Anbefalte innlegg

Det er visse ting man lurer på hva er, og vise ting man ikke vil vite hva er

Hvor mange jenter ser på tr ?

vet det er noen, men liksom... vet ikke hvor mange det er i forhold til gutter. ville tippe det er under 10% men lager en topic om det bare for å være sikker=Þ

hadde det gått an å lage en poll ville det vært mye bedre, men det går dessverre ikkeXD så får vel bare telle...

(Si om du er en gutt eller jente i posten)

update

----31 mai 12:30----

GUTTER: 01 JENTER: 00

ka e tr?

ka e tr?

tentacle rape

Men i helv...

*facepalm*

fail

motivator5451499fx5.jpg

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var innom den tråden... tenkte hva er tr ?

Leste svaret og tenkte... javel dette virker som en tråd med potensial :p

Edit: Dog du bør kanskje være litt forsiktig med å poste slikt på forumet :innocent:

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Tellesystemet til trådstarter var noe av det smarteste jeg har sett på forumet, kom det lenger enn 1-0 til gutter? Og når det var en undersøkelse på noe så klønete som merkelige hentai-fetisher ble det ganske festlig...

Synes du det var morsomt etter at jeg forklarte hva som var gøy? En vits er nemlig ikke ordentlig morsom før noen har forklart den :roll:

Lenke til kommentar
Tellesystemet til trådstarter var noe av det smarteste jeg har sett på forumet, kom det lenger enn 1-0 til gutter? Og når det var en undersøkelse på noe så klønete som merkelige hentai-fetisher ble det ganske festlig...

Synes du det var morsomt etter at jeg forklarte hva som var gøy? En vits er nemlig ikke ordentlig morsom før noen har forklart den :roll:

Tror det ble 1-1 etterhvert... noen kjente vist noen som så på det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...