rex8 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg kjeder meg mange ganger på skolen. Men da har jeg ingen ting å gjøre. Hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Følg med i timen, snakk med klassekamerater, tegn tegninger, gjør lekser, les i bøkene. Mulighetene er mange. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Prøv og følg med i timen, rekk opp hånda og svar : ) Lenke til kommentar
rex8 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Takk for tipsene takk for tipsene Lenke til kommentar
OsloGutt_92 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 "prøv å følg med i timen, rekk opp hånda og svar"?! WTF er detta for noe? drit i å vill led gutten a. Det du gjør er å ta deg en prell, and let the shit do the work for you Du aner ikke hvor fort tiden flyr Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 "prøv å følg med i timen, rekk opp hånda og svar"?! WTF er detta for noe? drit i å vill led gutten a. Det du gjør er å ta deg en prell, and let the shit do the work for you Du aner ikke hvor fort tiden flyr Ja, her er det en som har skjønt det! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det du gjør er å ta deg en prell, and let the shit do the work for youDu aner ikke hvor fort tiden flyr Enda en av de gutta som tar seg en snus for fjerde gang i livet sitt og er helt borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå