Laserbeam Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 More mindfucks, less talk. *militær bildet* Det bildet er egentlig ikke noen mindfuck, siden dem bruker faktisk en slik til å styre de små stridsrobotene sine, det har fått programvaren av Microsoft. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det bildet er egentlig ikke noen mindfuck, siden dem bruker faktisk en slik til å styre de små stridsrobotene sine, det har fått programvaren av Microsoft.Så kommer du og ødelegger moroa for oss andre? Lenke til kommentar
Groet Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hvor er den der "red circle? nothing in the red cir-OH GOD" Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tidleg i tråden. Side 2-3-4 eller noko. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kongebra tråd, må ha denne. Men har ingen funnet svaret på bildet i det mørke rommet som dagr0z postet på side 2? Det er den jeg sliter mest med å finne noenting på. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Noen som har flere mindfuck bilder på lur? God underholdning ^^ Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Her er ein del. Endret 6. juni 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor kan ikke alle som legger ut bilder, også legge svarene i en spoiler? Jeg kan godt gjøre det på mine bilder Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Man kan gjerne også se gjennom tråden, for å unngå at man ser de samme bildene hundre ganger... Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvorfor kan ikke alle som legger ut bilder, også legge svarene i en spoiler? Jeg kan godt gjøre det på mine bilder Det er jo alltid greit å ha svarene klare ^^ Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvorfor kan ikke alle som legger ut bilder, også legge svarene i en spoiler? Jeg kan godt gjøre det på mine bilder Støttes. Rediger gjerne posten din BigJaffa. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, men er ingenting å skite mursteinar for. Er vel normalt å bruke Apple på slike møtesamankomster osv. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, men er ingenting å skite mursteinar for. Er vel normalt å bruke Apple på slike møtesamankomster osv. Ehh.. Det er en Mac fra Apple som er konkurrenten til Microsoft.. Er ikke helt sikker på om du forstod den, eller? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ehh.. Det er en Mac fra Apple som er konkurrenten til Microsoft.. Er ikke helt sikker på om du forstod den, eller? Han mener vel heller at de er der fra før av eller noe sånt. Mener å huske det var en diskusjon om det i Picture Humor Thread v.2 (som ble starta av samme bilde ) og der fant de ut at det ofte var PCer som sto der fra før av eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Eller så er det fordi Keynote er mye bedre enn Powerpoint Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 jeg ser på bildene i 3-6 sekunder, så ser jeg hva som er galt med de fleste... Ingen av dem fikk meg til å skveppe, men en eller to fikk meg til å le.. Det ble for enkelt til at det kunne være underholdende... Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, men er ingenting å skite mursteinar for. Er vel normalt å bruke Apple på slike møtesamankomster osv. Ehh.. Det er en Mac fra Apple som er konkurrenten til Microsoft.. Er ikke helt sikker på om du forstod den, eller? Apple har ikke sjangs mot Microsoft. Apple burde holde seg til Mp3 spillerene sine! Og Microsoft burde holde seg til sine Operativsystemer! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Her dukket det opp mye rart pga et bilde gitt. For det første er det godt mulig det ble brukt Windows XP eller Vista på MacBook Pro-en som var avbildet. For det andre så er det helt normalt at en konferansesal har en egen laptop som står klar til bruk når noen skal holde et foredrag. Sannsynligvis var det det altså ikke den MS-anstatte sin MacBook Pro, men hotellet (eller hvor det nå er) sin bærbare for bruk i den salen. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Nuff off-topic. Moar mindfucks! Endret 8. juni 2008 av ErlendPerlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå