Bartin Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 You'll brix when you see shit Utrulig nok gjør han meg syyykt kvalm.. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 You'll brix when you see shit det er bare... feil.. Lenke til kommentar
Djar Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 :!: I helvette jeg skvatt! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Litt off topic, men jeg tar den likevel Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Haha det er faktisk den beste jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
ost3popp Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Disse tingene skremmer livet ut av meg xDD Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vet ikke om det er besvart jeg, men den i første post må da være den nedkjørselen til parkeringsplassen... ser ut som en vagina(?) Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Parkeringsplassen litt til venstre... en nedkjørsel.. kan se ut som en vagina(?) Endret 4. mai 2009 av kimj_ Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ikke så mye at jeg dreit murstein i hvert fall. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg dreit en legoklosse eller to iallefall Lenke til kommentar
Ruginho Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen som tar den? Tror kanskje det er en tiger oppe litt til høyre der ... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det small-picture-contest eller? Ser jo ikke en drit. Lenke til kommentar
Ruginho Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Følte bare plutselig jeg måtte legge inn dette nå. Først og frems vil jeg bare si at det ikke er noe redigert med dette bildet. Jeg satt en natt og kjedet meg siden jeg ikke fikk sove. Da hørte jeg en bil kom kjørende og tok like godt et bilde. Da jeg skulle se bildet etterpå var det noe uforklarlig hvitt sledelignende greier midt i veien. Som dere ser er det noe merkelig der... noen som kan forklare? Her er et bilde tatt like etterpå bilen passerte på samme plassen Om du ikke ser noe kan du holde inne CTRL og +. Da vil det zoome innover... for å zoome ut trykker du CTRL og - Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er ikke det bare lyset fra bilen da? Du hadde sikkert litt lang lukkertid siden det var så lite lys, og derfor ble lysene fra bilen dratt utover. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det første jeg kommer på er at det ligner litt på en Rema 1000 pose (hvis du myser litt og legger godviljen til) som blir lyst opp av bilen. Lenke til kommentar
Ruginho Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er ikke en pose nei Er nok heller ikke lys fra bilen heller, om du zoomer inn og ser på "linjene" på "tingen" JEg har undret på dette lenge men har ikke fått spurt noe særlig før... Ser da ut som en del av en slede for meg :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå