zoloo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nokon som gidd å forklare det biletet med disen? T-rex i buskene Lenke til kommentar
zoloo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 viss du ser oppned på ho øverste ser det ut som ho er sur, men når du ser vanlig ser det ut som ho smiler xD Lenke til kommentar
zoloo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 er det ingen som klarer å skrive svaret i spoilerteksten!?!?! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hehe, den var litt småmorsom Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jeg ler av meg selv.. Jeg trodde disse røde sushirogn-greiene skulle forestille "goatse" men så sitter det jo en liten hamster der...hehe. Endret 3. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Haha, ler godt av den siste! Obama får blowjob, right? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 omg. Dersom bildene jeg har sett i denne tråden (med noen unntak) så er det ikke mind fuck. Det er fucked mind. Skjerp dere, troll og lite kreative mongiser. Dette kan bli så mye bedre! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 omg. Dersom bildene jeg har sett i denne tråden (med noen unntak) så er det ikke mind fuck. Det er fucked mind. Skjerp dere, troll og lite kreative mongiser. Dette kan bli så mye bedre! Og da venter vi spent på at du kan få frem noe bedre... Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 omg. Dersom bildene jeg har sett i denne tråden (med noen unntak) så er det ikke mind fuck. Det er fucked mind. Skjerp dere, troll og lite kreative mongiser. Dette kan bli så mye bedre! Og da venter vi spent på at du kan få frem noe bedre... haha. Ser den. Men med 42 sider er jeg sikker på at den har blitt vist før. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det gjør ingenting Faen, er du mann eller dame? <<_____________________ og litt opp? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hvis du leser signatur og ser på avatar, ser du kanskje hvillket kjønn jeg er, og du kunne ha spart deg for det spørsmålet. Men jeg skjønner hva du mener..... Endret 9. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Synes den var litt morsom. Dette er min humor, synd om du ikke likte den. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 på en moroskala scorer det ca 0 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 på en moroskala scorer det ca 0 Snakker ikke om meldinge som er skrevet. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 De hjemmelagde her er jo bare tragiske. Unnskyld meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå