Alliha Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som klarer denne da? Det stakk inni meg Jeg skvatt ikke... Man trenger vel musikk/et hyl eller noe for å gjøre det skummelt Nei, hyl gjer det bare overdreve, og då er det ikkje løye lenger... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 MAn skvetter som F første gang, og ingenting andre gang. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Mine innlegg. Vet den er blitt postet før men Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 http://shitbrix.com/bricks/words-66050.jpg Fy faen det er den råeste mindfucken ever! Edit: Kryss øynene! Gjør det samme med denne: krysse øyene, hvordan da ? forstår det ikke :/ Stop wasting your time? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Stjal et bilde fra facebook og laget denne. when_u_me.bmp Endret 31. januar 2009 av stakan Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg vet hva det skal være, men jeg ser det ikke. Ting blir "feil vei": det som skal inn kommer ut og motsatt. He he, godt sagt mtp hvilket bilde det er :-) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Stjal et bilde fra facebook og laget denne. ein fyr som ligg kamuflert, og me ser bare løpet på rifla hans? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Correctamundo. Eller, det er en jente, men det spiller forsåvidt ingen trille. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 O.o gidder ikkje lage ramme, men brix will be shat anyways Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er det "get pregnant"? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tviler på at det er det, tror at det heller er: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "how to lose friends and alienate people" Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tviler på at det er det, tror at det heller er: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "how to lose friends and alienate people" tror nok det er "how to get pregnant" hvorfor skulle det være ]"how to lose friends and alienate people"? Du vet det er en film sant? med Simon Pegg og Kirstin Dunst Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har aldri hørt om den filmen jeg /facepalm, siden det ikke er den så er det "how to get pregnant" som høres mest riktig ut ja. DOH! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tenkte samme jeg også. Kunne vært en demotivator: google helps! Men det er da ikke så lett å bli gravid. Mange som sliter med det. Ikke særlig morosamt. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tenkte samme jeg også. Kunne vært en demotivator: google helps! Men det er da ikke så lett å bli gravid. Mange som sliter med det. Ikke særlig morosamt. Det er vel ikke med tanke på de som sliter, men heller om almennkunskapen om hvordan bli gravid. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Tviler på at det er det, tror at det heller er: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "how to lose friends and alienate people" tror nok det er "how to get pregnant" hvorfor skulle det være "how to lose friends and alienate people"? Du vet det er en film sant? med Simon Pegg og Kirstin Dunst oisann... då var det ikkje så løye.. Endret 2. februar 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Lolsenbanden Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://i182.photobucket.com/albums/x88/mlc53/mindfuck.jpg Noen som ser den? For jeg gjør det ikke. Har denne noe å gjøre med at det ikke er noen i gatene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+90817234 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 En jeg lagde nå nettopp med Motivatorshadde bildet som bakgrunn når jeg oppdaget noe merkelig Dette var det første "unormale" jeg la merke til i bildet. PAINT FTW!!1!! N00BS! Edit: Glemte og ta bort de vite kantene Ja til den som sa at Xboxen ikke var tilkoblet. Legg også merke til at jentene ikke sitter i samme sofa, og hadde det IKKE vært shoopa, hadde jenta lengst til høyre falt av. Skjønte alle men ikke den med stua? :| Jeg syns forsåvidt det ser ut som om det står en person, såvidt synlig, bak dørene. Er vell ikke vanskligere enn at hun har snudd bildet til speilvendt etter å ha lagt det på datan. Hun har gifteringen på venstre hånd. Vet ikke om det har noe å si om det er speilvendt eller riktig vei. Jeg vil tro bokstavene viser seg bakvendt uansett hvordan du vrir og vender på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå