aspic Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Når du ser dette, vil du skjite mursteinar! Endret 1. juni 2008 av aspic Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Thx, tok meg ikkje bryet med å ramme inn =) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Denne bør være lett Endret 1. juni 2008 av Beges Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Beges: Den første der er det beste jeg har sett hittil vennligst forklar bikkja, båten og dama på senga.. Bikkja: Se under bilen Er nok mange bilder her som er sånne lure-Mindfucks. Endret 1. juni 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg ser ikke den med treningsstudioet. Er det hun jenta som faller? Eller er det et skjult ansikt elns? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Trur det skal vere det monsteret litt til venstre i bilete. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mellom de to rosa ballongene? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Noen som kan forklare kaffebønnene og den jenta? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jenta: Et ansikt øverst i døråpningen Kaffebønnene: Et ansikt nederst litt til venstre Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Heh, takk. Og når vi først er i gang, har enda ikke klart bildet i første innlegg. Har faktisk tatt - alle - de andre som er blitt postet så langt. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Heh, takk. Og når vi først er i gang, har enda ikke klart bildet i første innlegg. Har faktisk tatt - alle - de andre som er blitt postet så langt.Hehe, kan du poste alle "løsningene" i en spoiler da? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Okai, here goes. Er selvsagt ikke sikkert alt er rett da Jente i rød topp - Ulv i buskene. Optisk illusjon, bildet beveger seg. Jente i rødt, speil - forskjellig speilbilde. Black people - en mørk person som vises såvidt under "samlingen". Søppelbøtta - T-rex Jenta i rosa topp - bæsj i do To jenter - jente i solbrillene Mørkt rom med infrarød - øyer/ansikt i dørene Stue - To bikkjer som "koser seg" i hagen Stue2 - Naken fyr i speilet Japansk jente - ansikt i busken til venstre Mørkt rom - smilefjes i søpla (usikker) Hagen med bikkja - noe under bilen Fiskebåt - dugg på ruta, sex i båten? Fisker - formasjon av alien (?) i vannet Dame i senga - ikke en dame i det hele tatt Paven/Iskremmann - liten jente som er i en mistenkelig posisjon/bul i buksa på mannen i blått Speilbildet - naken dame i refleksjonen Traps - igjen, ikke en dame Mørkt rom med vindu - gutt/jente i vinduet Jenta i svart - ansikt i dørkarmen Kaffebønner - ansikt nede til venstre Ballonger - monstre til midten, venstre Jenter foran speil - tjukk jente i døra Jah ... det var vel det Endret 2. juni 2008 av the Stig Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Den med sex i båten skjønner jeg ikke, var isåfall en rimelig lame mindfuck. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, det er flere her som er litt "tam". Utrolig nok syns jeg faktisk T-rexen var best, fordi jeg (igjen) utrolig nok ikke så den første gangen. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Noen som har skjønt den med bilen som har kræsjet? Prøver å gå gjennom bildene, og er det tomme svarte rommet og det første bildet som irriterer meg mest (finner ikke noe ) Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Nicee, nå skvatt jeg rett i timen her Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Okai, here goes. Er selvsagt ikke sikkert alt er rett da Paven/Iskremmann - liten jente som er i en mistenkelig posisjon TJa.. når det gjelder det bildet med paven/mannen, se litt nærmere på buksa til karen i blått Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hihi, skulle du sett - det gjorde det forsåvidt ikke bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå