BigJaffa Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Futurama Sint fjes. Feil, svaret står i teksten under bilde. Det er ein murstein under Bender. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Futurama Sint fjes. Jeg tror nok greia er at det er fra episoden hvor alle ser noe veldig oppsiktsvekkende (husker ikke hva) og Bender faktisk shits bricks (du ser en murstein på gulvet under ham). Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ahh, nå så jeg det. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Futurama Sint fjes. Jeg tror nok greia er at det er fra episoden hvor alle ser noe veldig oppsiktsvekkende (husker ikke hva) og Bender faktisk shits bricks (du ser en murstein på gulvet under ham). Han gjer det og i den første eller andre filmen i sesong 6 og. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Damn, eg såg ikkje eingong at den siste skulle forestille eit par som dansa! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg laget en enkel Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Haha ser ut som ei rompe! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ser ut som en rå kylling Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Ser ut som verdens beste svømmer for min del ... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Denne er litt artig. Endret 21. august 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Denne er litt artig. Elsker sånne! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Post mindfucks plx! kkthx. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fann denne Brystløs? Eller ... Gutt som er sminket som jente til høyre Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 På det siste bildet er det iallefall en som ligger i vannet. På det første bildet fant jeg ikke noe spesielt ved første studering, men ser ut som om det er noe med guttens venstre hånd. Ser nesten ut som om det er sladdet der. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 På det siste bildet er det iallefall en som ligger i vannet. På det første bildet fant jeg ikke noe spesielt ved første studering, men ser ut som om det er noe med guttens venstre hånd. Ser nesten ut som om det er sladdet der. neger i peisen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) På det siste bildet er det iallefall en som ligger i vannet. På det første bildet fant jeg ikke noe spesielt ved første studering, men ser ut som om det er noe med guttens venstre hånd. Ser nesten ut som om det er sladdet der. neger i peisen Hhaha, ganske enkelt når jeg vet hvor den er. Endret 16. september 2008 av Brian Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Haha ser ut som ei rompe! Det er knall likt på ein kort-håret hund som stuper ut i vannet (armene til svømmeren er bakbeina til hunden). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 På det siste bildet er det iallefall en som ligger i vannet. På det første bildet fant jeg ikke noe spesielt ved første studering, men ser ut som om det er noe med guttens venstre hånd. Ser nesten ut som om det er sladdet der. neger i peisen Nå fant jeg ut hva det var Trodde det var det at de åt chips og is samtidig med pølser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå