Sureño Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Mennene med halspynt. Ikke sikkert det er løsningen, men "mindfuck" opplevelse er det. Sees kanskje bedre på originalen. Det bildet er så utrolig sykt på så utrolig mange nivå. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Jeez, er dette bildet så utrolig vanskelig? Ped-Ober har endret fil Endret 26. juni 2008 av ErlendPerlend Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Mine innlegg, men brae bilder da! Jeg vill drite murstein. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg tror dette er løsningen til stua er jo ikke rart at det er "flere" skygger, på lyset over bordet er det egentlig 4 lys løsning: hvis dere ser på dørene til venstre i bildet er det speiler der er det svarte stoler og bord Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er nok ikke speil som er i dørene, heller gjennomsiktige glassruter. Bare se på lampene over bordene, de er helt forskjellige. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Se i speilet I speilet har møblene forskjellig farge enn de som er utenfor speilet. Ganske enkel mindfuck Å herre... SER dere ikke at det IKKE er et speil? Det er ikke de samme møblene, ikke det samme lyset, ikke pc på bordet og det mangler en kommode! Der er ikke noen mindfuck, og hvis dere studerer er det faktisk 3 stoler på hver side av bordet. ...! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Skjönte ikke den med fingern i munn. Tell antall fingrer hu har på hånden. ser det fortsatt ikke, ho har jo 5 fingre? Bare tell knoklene. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 ser det fortsatt ikke, ho har jo 5 fingre? Bare tell knoklene. Tenk på tommelen. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Eg dreiv å surfa nokre kommentarar på facebook, då eg tilfeldigvis kom over dette bilete: Ganske lett ja, men synes det var artig.. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Eg dreiv å surfa nokre kommentarar på facebook, då eg tilfeldigvis kom over dette bilete: Ganske lett ja, men synes det var artig.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Emo-kid i bakgrunnen? :o Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kan noen lage noe ut av dette bilde, med skrift og sånn? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Hehe jeg lo også. :!: Nei, egentlig ble jeg flau og fornermet. Endret 29. juni 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hehe jeg lo også. :!: Nei, egentlig ble jeg flau og fornermet. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Prøver å glemme det som har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå