Beges Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det står /B på skiltet bakoM? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Lesbians make out ftw! Huh? Snakker du om Link og Zelda nå? Endret 8. juni 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) innlegg fjernet Endret 1. april 2009 av magu2og90 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 /b/ er et underforum på 4chan Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lesbians make out ftw! Huh? Snakker du om Link og Zelda nå? De ser jo begge ut som jenter! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lesbians make out ftw! Huh? Snakker du om Link og Zelda nå? De ser jo begge ut som jenter! Er ikke de i slekt? Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 /b/ er et underforum på 4chan 4chan betyr? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) www.4chan.orgFor de som liker humoren sin: ikke gå inn der å ødelegg den Er mye "skadelig" humor der, som ikke bør praktiseres på andre steder enn Internett Endret 9. juni 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Beges Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 www.4chan.orgFor de som liker humoren sin: ikke gå inn der å ødelegg den Er mye "skadelig" humor der, som ikke bør praktiseres på andre steder enn Internett En del som ikke bør praktiseres i det hele tatt... jeg vil egentlig ikke råde noen til å henge der. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 En del som ikke bør praktiseres i det hele tatt... jeg vil egentlig ikke råde noen til å henge der.Har kun vært det 1 gang i 10 minutter, var nok til å miste matlysten. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kan dere ikke vær så snill legge "svarene" til bildet i spoiler?? Jeg blir gal av enkelte bilder!! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kan dere ikke vær så snill legge "svarene" til bildet i spoiler?? Jeg blir gal av enkelte bilder!! Det blir jo ikkje noko mindfuck da. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hørt om selvdisiplin? Det er den tingen som gjør at de som vil ha skikkelige mindfucks ikke leser det som står... og det er grunnen til at man oppfant spoilers. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hørt om selvdisiplin? Det er den tingen som gjør at de som vil ha skikkelige mindfucks ikke leser det som står... og det er grunnen til at man oppfant spoilers. Takk! Det var akkurat det jeg mente også Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hørt om selvdisiplin? Det er den tingen som gjør at de som vil ha skikkelige mindfucks ikke leser det som står... og det er grunnen til at man oppfant spoilers. Takk! Det var akkurat det jeg mente også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå