Gå til innhold

Logitech Z-2300. Er kun 2 høytalere og en sub bra nok?

Anbefalte innlegg

Kikker litt på Z-2300 anlegget til ca 1200 kr.

Hvordan er lyden i det? Noen negative ting om det?

Har lyst på et ordentelig anlegg til pc-en. Trenger ikkeno eksternt lydkort for og få de til og fungere ordentelig?

Edit: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303910&CKS=PCW

Edit 2: Er det minijack tilkobling på de? Vil helst bruke headsett når jeg spiller css.

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På volumkontrollen er det et minijack 3,5mm uttak ja ;)

Lyden er helt ok for den prisen. Men THX merkene på anlegget er ikke verd plasten de står på.

Så ikke la deg lure, du får et knall anlegg, men HIFI er det ikke.

Jeg har god erfaring med "du får det du betaler for og ikke noe mer"

Skal brukes til masse spilling og litt hard dance :D

Lenke til kommentar

Til spilling og hard dance er det flott.

Ikke at jeg skal disse hard dance, men de viktigste delene av musikken er vel her bass og diskant, det dette anlegget (og de fleste andre lavprisanlegg) har mest problemer med er nok mellomtone.

Lenke til kommentar

Regner med at det blir mer enn bra nok for meg. Er ikke vant med så mye hardcore datautstyr ^_^

Regner med det er egen kontakt til høytalerne? Blir vel kanskje litt mye og dra 200 watt ekstra for pc-en

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
Regner med at det blir mer enn bra nok for meg. Er ikke vant med så mye hardcore datautstyr ^_^

Regner med det er egen kontakt til høytalerne? Blir vel kanskje litt mye og dra 200 watt ekstra for pc-en

Jupp de kommer med egen strømforsyning, så du trenger ikke bekymre deg for det ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvordan er det med vibrasjonsdemping på denne subwooferen? Leter etter ett 2.0 system som ikke tar så mye plass, men kom over denne pakken: Z-2300 og den så veldig bra ut... Dette vill bli brukt til spill og musikk, ikke på høyt nivå, ofte prøve å unngå vibreringer i gulv/vegger osv så det må være god lyd selvom en kanskje velger LOW gain på subwooferen.. Klarer dette settet å oppfylle mine ønsker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...