Lekser Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hender noen ganger at jeg slipper opp for ting å snakke om når jeg er med venner. Da er det sånn at verken vennen min eller jeg snakker og det oppstår en pinlig stillhet. Problemet er at jeg klarer ikke å finne de riktige ordene å si. Er det viktig med riktig ord? Å snakke usaklig kan jeg gjøre i timevis. Men er det lurt å snakke usaklig? Blir ikke man oppfattet som en litt rar/snål fyr? Er det positivt? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Man er ikke alltid nødt til å skravle i vei.. Gode venner kan prate sammen - men også nyte stillheten Hvordan man blir oppfattet kommer an på øyet som ser.. For å si det på en annen måte kan jeg ikke akkurat si jeg oppsøker folk som ikke klarer holde kjeften Ikke at det er noe negativt ved det. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Man er ikke alltid nødt til å skravle i vei..Gode venner kan prate sammen - men også nyte stillheten Hvordan man blir oppfattet kommer an på øyet som ser.. For å si det på en annen måte kan jeg ikke akkurat si jeg oppsøker folk som ikke klarer holde kjeften Ikke at det er noe negativt ved det. så ordtaket: taushet er gull, har noe å si her? Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Med virkelig gode venner går det an å ha det ålreit uten å nødvendigvis si noe hele tiden. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det kan fort bli litt pinlig hvis det er noen man ikke er helt trygg på. Men som Eryk sier, med ordentlige venner gjør det ikke noe om det blir stille en liten stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå