Mafo Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Denne internettradioen kan både vekke deg og kobles rett til Ipod. Les mer Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Du verden. Har man en "jailbroken" iPhone + en hvilken som helst iPhone-høyttaler kommer man definitivt mye lenger enn med denne saken. For 2000 kroner får man omtrent en iPod HIFI. Endret 2. juni 2008 av fredrik Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Genialt! Utrolig stïlig radio! Er vel ikke mulig å ta opp musikk til harddisk eller et annet lagrings medium med denne radioen? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Finnes det en versjon uten iPod-docken? Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Du verden. Har man en "jailbroken" iPhone + en hvilken som helst iPhone-høyttaler kommer man definitivt mye lenger enn med denne saken. For 2000 kroner får man omtrent en iPod HIFI. Hvis du skal kjøpe en iphone i tillegg blir det jo atskillig mye dyrere. Endret 2. juni 2008 av fredrik Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Leste kanskje ikke artikkelen skikkelig, men kan man ikke få tilgang til en mappe med musikk på datamaskinen vha. det apparatet? Det må til for at jeg skal fatte interesse. Virket ellers som om det er mye som kan forbedres. Kanskje jeg venter litt på en mer avansert modell. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) - Står ingenting om hvilke formater den kan avspille. Kunne vært nevnt i artikkelen. - iPod funksjonalitet er penger ut av vinduet for min del. - Hvis den ikke kan spille filer rett fra egen Tversity el. så er den verdiløs. Altfor dyr til å være så "begrenset". EDIT: Støtter AAC+, Støtter MP3, Støtter WMA Jeg gir meg over at ingen snart støtter FLAC i produktene sine. Det lages kun produkter for den hverdagslige Harry. Endret 1. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Leste kanskje ikke artikkelen skikkelig, men kan man ikke få tilgang til en mappe med musikk på datamaskinen vha. det apparatet? Det må til for at jeg skal fatte interesse. Virket ellers som om det er mye som kan forbedres. Kanskje jeg venter litt på en mer avansert modell. ja Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Off-topic er fjernet. Hold dere til tema. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du verden. Har man en "jailbroken" iPhone + en hvilken som helst iPhone-høyttaler kommer man definitivt mye lenger enn med denne saken. For 2000 kroner får man omtrent en iPod HIFI. Hvis du skal kjøpe en iphone i tillegg blir det jo atskillig mye dyrere. Tja, omtrent bittelitt dyrere enn om du skal kjøpe en iPod i tillegg? Men jeg fatter poenget. Har man iPod er denne fin, og har man iPhone bør man gå for noe annet. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 funker denne med iPhone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg