Enceladus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Håndkontrollen til xbox 360 bare ligger å blinker uten at det er noen reaksjon inne på menyen av konsollen? Og når jeg putter i spill så kan jeg heller ikke gjøre noe. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Trykk først på den connect-knappen på selve x360'en, og så på den connect-knappen på kontrollen, og vent i ca 15 sekunder Det var iallefall det jeg gjorde når jeg spilte hos en kompis med min egen kontroll. Lenke til kommentar
lavard Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kjøp kontroller med ledning. Aldri problemer da. Lenke til kommentar
N-Giga Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Trykk først på den connect-knappen på selve x360'en, og så på den connect-knappen på kontrollen, og vent i ca 15 sekunder Det var iallefall det jeg gjorde når jeg spilte hos en kompis med min egen kontroll. Som han sa. Hold inne den wireless connect knappen på selve X-box'en i et par sekunder. Så holder du inn connect knappen på kontrollen i et par sekunder også. Deretter venter du i rundt 10 sekunder, så skal det gå. Funker ikke det jeg og Effectiv sa, så kjøp med ledning. Funker hele tiden og sluker heller ikke batteri -N- Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Funket med den knappen på boksen. Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå