EvilNorwegian Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg skal kjøpe meg et nytt hovedkort, som jeg skal bruke bare til en server, som jeg kan ha raid på, mye ram og hd'er. Som har en grei pris. Noe og anbefale. :smile: Lenke til kommentar
EvilNorwegian Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Socket ...? Tja.....det må vel bli "A", men kunne egentlig tenkt meg Intel Xeon, bare det at de koster flesk, hadde jeg fått et til nærmere 3000 så hadde jeg kjøpt. :smile: Lenke til kommentar
skyline Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 ASUS A7N8X DELUXE SELF!! Ingen over, ingen ved siden. Referanse kort hos Aanadtech og hos tomshardware.com, tilfeldighet?? Neppe! Vinner av omtrent alle round upps rundt omkring på nettet. Lenke til kommentar
EvilNorwegian Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Er det dette dere kan anbefale til en server maskin. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Digger Asus A7N8X Deluxe, har bare vanlig selv da. Men tror ikke den har raid, ellers er Asus A7V333 Raid greit og billig så lenge du ikke skal overklokke Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hva skal du bruke denne serveren til da? Trenger jo ikke akkurat high end utstyr for en liten server hjemme. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det har S-ATA RAID. EvilNorwegian, skal du ha noe som rocker til server, må du vente til Nforce 2 med MP kommer. Det blir rått! Men ett A7N8X deluxe med XP2600 eller noe i den dur, vil nok banke det meste av MP på socketA. 760MP chipsettet er jo eld gammelt. Sats på A7N8X DELUXE, garantert det du trenger! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det har S-ATA RAID. EvilNorwegian, skal du ha noe som rocker til server, må du vente til Nforce 2 med MP kommer. Det blir rått! Men ett A7N8X deluxe med XP2600 eller noe i den dur, vil nok banke det meste av MP på socketA. 760MP chipsettet er jo eld gammelt. Sats på A7N8X DELUXE, garantert det du trenger! S-ATA raid, ja men da anbefaler jeg det på det sterkeste Lenke til kommentar
EvilNorwegian Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Det har S-ATA RAID. EvilNorwegian, skal du ha noe som rocker til server, må du vente til Nforce 2 med MP kommer. Det blir rått! Men ett A7N8X deluxe med XP2600 eller noe i den dur, vil nok banke det meste av MP på socketA. 760MP chipsettet er jo eld gammelt. Sats på A7N8X DELUXE, garantert det du trenger! Jeg kjører en FTP server, så da er det viktig for meg med et bra hoved kort som jeg kan ha en bra prossessor på++++ mye ram og raid seff. Men hvis du mener det er vært og vente på Nforce. Så kan jeg vel det, men er ikke Soyo bra? Vel jeg skal tenke meg om. :smile: Lenke til kommentar
EvilNorwegian Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg trur jeg går for Soyo's hovedkort. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå