Gå til innhold

Jeg skal kjøpe meg et nytt hovedkort.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har S-ATA RAID.

EvilNorwegian, skal du ha noe som rocker til server, må du vente til Nforce 2 med MP kommer. Det blir rått! Men ett A7N8X deluxe med XP2600 eller noe i den dur, vil nok banke det meste av MP på socketA. 760MP chipsettet er jo eld gammelt. Sats på A7N8X DELUXE, garantert det du trenger!

Lenke til kommentar
Det har S-ATA RAID.

EvilNorwegian, skal du ha noe som rocker til server, må du vente til Nforce 2 med MP kommer. Det blir rått! Men ett A7N8X deluxe med XP2600 eller noe i den dur, vil nok banke det meste av MP på socketA. 760MP chipsettet er jo eld gammelt. Sats på A7N8X DELUXE, garantert det du trenger!

S-ATA raid, ja men da anbefaler jeg det på det sterkeste :D

Lenke til kommentar
Det har S-ATA RAID.

Jeg kjører en FTP server, så da er det viktig for meg med et bra hoved kort som jeg kan ha en bra prossessor på++++ mye ram og raid seff.

Men hvis du mener det er vært og vente på Nforce. Så kan jeg vel det, men er ikke Soyo bra? Vel jeg skal tenke meg om. :) :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...