Gå til innhold

Nedlastingsprogrammer krasjer pc

Anbefalte innlegg

heihei.

jeg har nå i laaange tider vært plaget med at PC-en min henger seg.

jeg trodde først jeg sto opp mot ett problem i hardware, men ser ikke helt slik ut lenger.

det jeg har klart å "narrow it down to" er nedlastingsprogrammer som Utorrent, Azureus o.l. som får alt til å gå til *******. jeg kjører også 64 bit Vista på PC-en, og den er ca 2 uker gammel.

kjører slike nedlastingsprogrammer noe som får alt til å klikke? og når jeg mener klikke, så låser hele PC-en seg, og jeg får ikke gjort noe som helst, og må RS manuelt.

har googlet litt, men har ikke kommet over noen som har hatt noe lignende problem.

hva kan jeg gjøre? har dessuten nettop reparert Windows, så der skal det ikke ligge noe problem, og har ikke merket noe slikt ved bruk av andre programmer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har kanskje gjort dette allerede, men ville først oppdatert nettverksdriverne dine. Prøv videre å kjøre programmene i XP-kompatibilitetsmodus.

Ta forøvrig og sjekk hendelseslistene for Vista, og se om det står noe vetugt der.

Lenke til kommentar

men om det var nettverksdriverne ville vel dette påvirket andre programmer og? eller kan det være firewall i vista som sperrer alt når den oppdager denne aktiviteten?

kompabilitetsmodus hjalp ikke:\

hvor finner jeg hendelseslisten i vista?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...