kentove91 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 hei. noen som vet om et program som recorder tastetrykk du gjør, så kan du liksom spille det av? Nei dette er ikke noe jeg skal bruke på World of warcraft, jeg skal bruke det på Pokemon ja jeg spiller Pokemon, Heheh! Takker for svar Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Mener du at du skal loope, kjøre om-og-om-igjen, etter at du har gjort det én gang? Så du liksom kan f.eks. farme gold uten at du selv er der? Vet ikke om et program som gjør det, men en keylogger vil iallfall lagre det du skriver, uten at jeg anbefaler deg å laste ned en tilfeldig, da det kan være mye rusk. Lenke til kommentar
Kjell Magne Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mener du at du skal loope, kjøre om-og-om-igjen, etter at du har gjort det én gang? Så du liksom kan f.eks. farme gold uten at du selv er der? Vet ikke om et program som gjør det, men en keylogger vil iallfall lagre det du skriver, uten at jeg anbefaler deg å laste ned en tilfeldig, da det kan være mye rusk. Har et logitech g15 tastatur. det har macro funksjon som du kan lage sekvenser med tastetrykk. Bruker det mye som admin på spill server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå