dahwan Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Denne feilmeldingen popper opp når jeg starter XP I tilleg klikker programvare som MSN, Windows messenger, IExplorer, Firefox. De fire programmene klikker pluss at PCen tar usedvanelig lang tid å starte - og går usedvanelig treigt. Windows messenger klikker Windows live messenger klikker Internet explorer klikker Firefox klikker Ting jeg har prøvd: - AVG professional full search etter virus og spyware - Chkdsk.exe startup (sjekket etter windows skade) - Disk-defragmentert disken Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) prøv å slår av den tjeneste " ctfmon.exe " ( msoffice tjeneste ) . de eneste måte å gjør dette på permanent er i " innstillinger for region og språk " går gjennom alle faner, så kan du finne en innstilling for avanserte språk og slår den av. ( jeg bruker nå vista selv, så jeg klarer ikke å finne den og forklare dette skikkelig ) de første jeg alltid gjorde var å slår av denne tjeneste pga feilmeldinger++++ pga jeg brukte ikke msoffice. lykke til ps du kan google denne tjeneste, jeg fant denne løsning på den måte. Endret 31. mai 2008 av p@ge Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Fant en liten guide If you want to turn of ctfmon.exe follow this: start/settings/controlpanel/regional and Language option/languages/details/advanced/enable 'Turn off advanced text services/okay/apply/okay Flott. Så jeg kommer meg til details knappen. Jeg trykker på den: Få sekunder etter jeg lukket det første feilmeldingsvinduet kom et til (uten at jeg gjorde noe mer) Så hva gjør jeg da? Endret 31. mai 2008 av dahwan Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Okay... Bump! Problemet er nyaktig det jeg spesifiserte i forrige post Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Bumper! Veit at jeg ikke har noe ny info - men jeg har fortsatt et problem jeg trenger hjelp med. PLX Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 BUMP! Har funnet ut at jeg kan høyreklikke på et program som ikke fungerer, trykke på compability fanen, og checke boksen der det står "Turn off advanced text services for this program" Dermed fungerer MSN og Firefox igjen - men ikke Internet explorer - hvor jeg ikke har kompabilitets modus valget fordi IE er en del av windows. Hvorfor er dette løsningen? Og åssen kan jeg fikse dette slik at jeg kan bruke open office igjen? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" Post HijackThis.txt Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Tjaa... Skulle du noe med den loggen? <= . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå