en-som-stadig-lurer Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei igjen.. Nå har jeg kommet borti et snodig problem, som jeg håper noen kan hjelpe meg med.. Har prøvd å lete gjennom forumene etter svar, men finner ikke noe som stemmer eksakt med mitt problem, så jeg starter en ny tråd jeg.. Har fått alt til å virke med firewirekort etc, og har laget flere dvd filmer. Men plutselig så går det ikke lenger.... Bruker Pinnacle studio 10, og jeg får lagt inn fra videokameraet og alt fungerer helt til DVD-en er ferdig brent. For når jeg da skal sette den i dvd spilleren får jeg plutselig nå "Ukjent format/skive" Men så, kan det plutselig fungere igjen, og neste dvd jeg brenner fungerer..... Nå har jeg derimot prøvd 5 ganger med siste filmen, og ingen av de virker. Ei heller får jeg spilt de på PC-en, for da får jeg opp feilmelding fra windows, at det er feil format. Settingsene ved "Make movie" i pinnacle er jo veldig enkle, og jeg har ikke endret noen av dem mellom problemene. De står på DVD og best quality etc. Men noe må være feil?? Noen som har vært borti dette og vet hva jeg gjør galt??? Kan også nevne at hvis jeg legger inn en film fra kameraet, brenner den og den virker, også lagrer den, så vil det ikke virke hvis jeg legger ned programmet og starter det igjen for å brenne en dvd til. Altså, den andre DVD-en vil ikke kunne spilles noe sted pga formatet, så når PC-en f.eks kræsjer midt i en brenneseanse, må jeg legge inn hele filmen (capture) på nytt igjen fra kameraet før jeg igjen kan brenne dvd. Håper noen skjønner hva jeg mener her, og vet hva jeg gjør galt :-) For det er så rart at det virker av og til.............. Klem. Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei. Kjør inn siste oppdatering hvis du ikke har gjort det. http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/P...s&Display=1 Hvis ikke dette fungerer, så ring support på 23 500 195, norsk support oppe fra 9-18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå