N0lifer Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Vi er et dotaklan som mangler noen medlemmer. Hittil er vi 8stk som har spilt dota i minst et halvt år. Jeg søker medlemmer til klanen. Vi har spilt teamgames noen ganger men ikke store greier. Vi er bare norske i klanen, så ser du etter et seriøst dota klan, med mye clanwars teamgames osv. Er vi den rette klanen. ------------------------------------------------------------------------------------------- Min bruker er "Pro_Amateur", du kan legge meg til,svare her eller svare på hjemmesiden. Hjemmeside: www.Benz1n.net Mirc: Quakenet - #Benz1n.Gaming ----------------------------------------------------------------------------------------- Hva kreves får å bli med? -Du skal kjenne til alle heltene -Du skal ha spilt i minst 4 månder -Du vil bli testet før du er med i klanen. Endret 10. juni 2008 av N0lifer Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kunne sikkert prøvd meg jeg, spiller jo 3-4 games om dagen. Hvor applyer man? Hvor spiller dere, GGC/Bnet? Lenke til kommentar
N0lifer Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Vi har ennå ikke arrangert klanen på Battle net, det er vanskelig å finne flere en 10 spillere som er gode. Vi har ca.8 spillere nu som er skillet. Vi begynner med Cw denne helgen kanskje og så skal vi arrangere denne helgen også. Kom i dag rundt 18.00 og senere, for at før det blir jeg opptatt . Vi spiller teamgames noen ganger, vi har ikke tapt en gang. Men ses senere da. Bruker btw "Pro_Amateur" legg meg til å wisp senere Vi spiller Bnet Endret 6. juni 2008 av N0lifer Lenke til kommentar
Post-It92 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg vil bli med i CS: source klanen deres gjetter på at dere er de 4 heltene skillz har jeg nok av men må bar skaffe dataen min tilbake fra reprasjon håper på svar:?P!P!P!P!P? Lenke til kommentar
N0lifer Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Beklager, vi er fulle... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå