Kvartermester Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Vil gjerne ha litt kritikk på dette bildet, Fungerer det vikende blikkert til katten ? Ser at det ene gresstrået som strekker seg på tvers av katten er litt ødeleggende. Hvordan er lyset? Exif: 1/100 sec f 4 42mm Ny versjon: Ble det bedre? Endret 2. juni 2008 av Kvartermester Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) hah, dette var kanon bildet; lite å utsette på det her. Hvis det var noe, måtte det bli å crope litt på høyre side og litt mer luft på venstre. Men ellers veldig bra Endret 31. mai 2008 av Inc Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Syns det er litt undereksponert. Ikke mye, men litt. Fokus sitter bra på kattens øye, fargene liker jeg. Komposisjonen fungerer, men jeg ville hatt litt mer rom under pusen. Jevnt over liker jeg det. Søt pusekatt, er det din? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Pent bilde. Øynene.. er de uredigerte i fargen? Det virket så fargerikt? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Virkelig pent bilde! Var veldig stilig med det utrolig grønne gresset på venstre side og i bakgrunnen av bilde, skapte en veldig god kontrast syns jeg. Ikke mye å utsette på dette bildet fra denne kanten Lenke til kommentar
Kvartermester Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Nei det er ikke min katt..traff den på en fototur på Nordnes.. Har dratt ørlitegrann i spakene for å få frem det gule i kattens øyne men ellers så er lite gjort.. har litt å gå på når det gjelder croppingen..så kan godt legge opp en ny versjon i løpet av dagen...Takk for hyggelig kritikk forresten Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Han pus ser feil veg... også likte eg ikkje gressstrået som kom opp framfor katten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå