johan1 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) hvordan trene for og faa mest ut av spensttrening.hvordan ovelser og hvor lang pause mellom hver okt? Endret 31. mai 2008 av johan1 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 en annen ting en kan gjøre er og bare hoppe mye rundt omkring. Finner man noe og hoppe oppå/over, da gjør man det. Eller så finnes knebøy, hindusquats (samme som spensthopp, bare at man ikke hopper, men man går langt ned). Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kjøp/last ned "Air Alert". Dette er et program for basketspillere som ønsker å dunke, men jeg antar det er det du er interessert i også. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Naar en venn av meg drev med volleyball sto de 1-1.5 meter over bakken og hoppet ned for saa aa ta ett spensthopp. Veldig effektivt, men det sliter veldig paa knaerene. Lenke til kommentar
Kekzneb Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hopp i trapper med samla bein. Når det blir for lett øk på med vektvest eller lignende- Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hopp i trapper med samla bein. Når det blir for lett øk på med vektvest eller lignende- Det der synst eg høyrdest rart ut. Eg meiner at du skal hoppe så mange trinn du kan i trapper(f.eks 4 trinn) og så hoppar du opp trapper med 4 trinn om gongen. Å hoppe med vekter på seg blir berre ekkelt, og du kan kanskje risikere å bruke ein anna teknikk når kroppen vert tyngre enn den eigentleg er. Når du får betre spenst kan du auke med eitt trappetrinn meir om gongen. Eg har iallefall lært i gym at du skal hoppe max kvar gong for å få mest ut av treninga. Endret 12. juni 2008 av assbear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå