Joachim_F Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Mangler du noe å spille i helgen? Her er fire nettdistribuerte spill du ikke bør misse. Les mer Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Hm, interessant! Får se om jeg tester noen av de Endret 31. mai 2008 av Selvin Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Galcon var utrolig morsomt, men jeg kommer ikke til å betale penger for det, selv om jeg virkelig klør ette rå finne ut hvordan de andre modusene er! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Galcon var grisefett. Blir et kjøp her. Positivt at det også kommer i MacOSX og Linux versjoner, så jeg kan spille det på samtlige maskiner i huset. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Galcon var utrolig artig. Vurderer og kjøpe det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Defcon var sabla fett. Prøvde litt singleplayer før jeg våget meg ut på nettet. Var litt dum og sa i chatten at det var første gangen jeg prøvde multiplayer. Var fem andre der, og de så meg tydeligvis som et lett bytte. Så det ble noob vs fem veteraner. Rått parti. hehe. Men det var i og for seg morsomt nok det. Mulig jeg betaler hundrelapen som skal til. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Artig med litt fokus på dette, PC har utrolig mange artige "småspill" som dette å få tak i, så det er bra med noen tips. AtW Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg liker også disse artiklene om små, til dels ukjente spill. Fint at Gamer.no kan sette fokus på uavhengige utviklere uten enorme markedsføringsapparat. Hva om dere gjør dette til en ukentlig foreteelse? Hver søndag, for eksempel? Endret 1. juni 2008 av Penneknekt Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg liker også disse artiklene om små, til dels ukjente spill. Fint at Gamer.no kan sette fokus på uavhengige utviklere uten enorme markedsføringsapparat. Hva om dere gjør dette til en ukentlig foreteelse? Hver søndag, for eksempel? Jeg er veldig enig. Korte omtaler om flere spill på en gang, gjerne mindre kjente spill, er det jeg liker best å lese blant det man får servert her. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Moro at dere likte artikkelen. Vi kan nok ikke gjøre det til en fast vane å ukentlig publisere slike saker (vi har i alle fall ikke kapasitet til å gjøre det med det første), men vi kommer til å fortsette å på ulike måter sette fokus på interessante spill fra små selskaper. Endret 2. juni 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det høres bra ut. Gjerne litt oftere enn dere har gjort frem til nå. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Et annet spill som kan sjekkes ut er Liquid War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg