Medisinmannen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har samme effekt som kaffe, den gjør at du ikke merker at du er sliten/trøtt. Du blir selvfølgelig mer sliten etter på. Er fint å ha når du er på skole/arbeid, for da kan du sove når du kommer hjem Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fått koffeinpiller nå Ikke fra shopinprivate, men fra JM nutrition(ebay.co.uk). Kom etter 2 uker. Ble stoppet i tollen, da det ikke var kvittering har ikke prøvd de enda, er våken Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 PowerKing er det beste jeg har vært borti. drakk over ett halvt brett pr dag på DH, sov ikke på 3 dager, var ikke trøtt engang gikk vel kanskje 1 brett pr dag også(det er en stund siden). syke greier, smaker godt og funker for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg husker den dagen da moren min døde jeg (skulle bare mangle). Jeg hadde vært oppe til 1-2 på natta hos en venn. 5-6 på morgenen, kanskje tidligere ble jeg vekt av moren til vennen som minnet litt om et troll (morgensveis). Det var som en ubehagelig drøm, hele dagen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Frisk kald frukt! Det har "sunn energi" (ikke som cola o.l.) Mest mulig lys Kaldt rom (eller som sagt gå ut å ta luft) Spille guitar hero (funker for meg - på vanskelig grad så du må konsentrere deg Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tror det er like greit å sove 8-9 timer hver kveld. 1 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ta deg en løpetur i snøen Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Tror det er like greit å sove 8-9 timer hver kveld. Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 "Snuse" sterkt godterier hjelper, feks tyggis, fishermans friend o.l. Smertestimuli. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg våknet rundt 11:00, lørdag 27. februar 2010 og er avhengig av å holde meg våken ut hele påfølgende søndag (i dag). Dersom noen har noen nye ferske tips, nå er tiden til å komme med dem. Endret 28. februar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Om du har snø der du bor, vil jeg foreslå en god skitur Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 - Iskald dusj - Pass på at romtemperaturen i rommet du befinner deg i er kald, varme rom gjør deg trøttere - Drikk eller spis sammenhengende, ingen har sovnet mens de har drukket/spist - Bytt rom, dette gjør deg utrolig nok mer våken - Sitter du i en kjeller eller lignende, kom deg til overetasjen Lenke til kommentar
baremegsjæl Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 gå ut og stikk hovudet i snoen det hjelpte meg og ei venninne KAAAAAAALD 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå