bruker234 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 nå trenger jeg denne tråden, skal døgne suplert litt burn og øl fra rimi da Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tja --- kanskje Å etter kun 4 bokser Tror det meste jeg har drukket på en dag er 3. Hm drakk en sixpack på en dag på TG, skummelt :/ Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Du skriver det om nysing! En ting for meg til å nyse veldig fort er å se mot lys, sterkt lys! BANG! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Du skriver det om nysing! En ting for meg til å nyse veldig fort er å se mot lys, sterkt lys! BANG! ja, dette gjør faktisk jeg også men hvorfor har jeg ikke skrevet det ned..? edit: mange gode forslag, men det er ikke noen som vet om felere ting man IKKE burde gjøre..? Endret 8. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Fort gjort! Men... det er ikke alltid det funker, virker som om du må være i en slags nyseform... :? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Å bli kraftig nedkjølt er sikkert en bra måte. Fyll et badekar med iskaldt vann og bad i det i blant, eller spyl deg i kaldt vann, da våkner du fort. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Å bli kraftig nedkjølt er sikkert en bra måte. Fyll et badekar med iskaldt vann og bad i det i blant, eller spyl deg i kaldt vann, da våkner du fort. nja... dette funker, men når har du sittet kl. 4-5 om morgeneg og tenkt: "hmm.. et kalt bad kansje?" Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Å bli kraftig nedkjølt er sikkert en bra måte. Fyll et badekar med iskaldt vann og bad i det i blant, eller spyl deg i kaldt vann, da våkner du fort. nja... dette funker, men når har du sittet kl. 4-5 om morgeneg og tenkt: "hmm.. et kalt bad kansje?" Har ikke badekar Men det ville uansett fungere bra, sjokket av det kalde vannet vil vekke kroppen. Jeg var forresten oppe hele forrige natt, men tok en liten nap som det kalles tidligere etter skolen i dag (slutta 11 i dag, og sov fra 12 til 1:30 eller noe). Det som fungerte var å pine meg med arbeid på skolen (pusse ut blyant streker og vaske div. ting), og å ta iskaldt vann på meg samt bevege på kroppen (fingre, tær, slå handa i ansiktet etc.). Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 -hamstre redbull. (tror en slik tilsvarer 16-24 kopper kaffe...)(det er lov å overdrive) Stemmer nok ikke. Tror Red Bull inneholder rundt 80 mg koffein per 100 g, samme mengde kaffe inneholder ca det samme/litt mer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Drikke mest mulig koffeindrikk hjelper faktisk ikke. Det er vannavstøtende og du må bare pisse hele tiden, hjernen får metning etterhvert uansett. Det som faktisk funker er å spise frukt eller mat ofte. Ikke sitt og drikk redbull og ikke spise noenting. Da blir du bare apatisk etterhvert og orker ikke gjøre noenting. Også bør du reise deg og bevege litt på deg innimellom. Kanskje ta en dusj etterhvert. Å bare sitte stille blir for slitsomt. Endret 18. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Drikke mest mulig koffeindrikk hjelper faktisk ikke. Det er vannavstøtende og du må bare pisse hele tiden, hjernen får metning etterhvert uansett. Det som faktisk funker er å spise frukt eller mat ofte. Ikke sitt og drikk redbull og ikke spise noenting. Da blir du bare apatisk etterhvert og orker ikke gjøre noenting. Også bør du reise deg og bevege litt på deg innimellom. Kanskje ta en dusj etterhvert. Å bare sitte stille blir for slitsomt. Sant det her, Er ikke lurt å sitte å kun drikke energidrikke for å holde seg våken. Anbefaler frisk luft, ordentlig mat, litt coca cola og vann. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Putt en isbit under armen eller mellom rumpeballene! Må funke Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 snu på døgnet? press deg gjennom ei natt og legg deg på dagen. kroppen trenger aldri mer enn ca. 10 timers søvn ei natt, en dag, og VIPS, døgnet snudd Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tja..du kan jo følge med på diskusjon.no - nå! Da holder du deg våken! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 viss du hører på: klovner i kamp - ute til lunch var litt trøtt! tok eg på denne! kvikket litt opp litt Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Man sovner ikke om man holder seg i fysisk aktivitet... eller svært vanskelig. Jeg har bare klart å sovne en gang mens jeg gikk. Endte med at jeg gikk omtrent 50 meter i søvne før jeg krashet i en parkert trailer og begynte å blø neseblod. Endret 26. juni 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 http://www.shopinprivate.com/vivboxof40ta.html http://www.shopinprivate.com/nodpilnodoz6.html Skal kjøpe meg slike jeg. Fra den siden også :/ Tror det blir lettere å holde seg pigg ... Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Gå ned på Spar på kvelden å drikke gratis kaffi hjelper Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Medisinmannen: gi tilbakemelding når du har testet de? frister ekstremt å kjøpe selv Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Trur det finnst noe narkotika som gjer at ein kan halde seg vaken i fleire døgd. soldatane under andre verdenskrigen brukte det om eg ikkje tar heilt feil. Endret 27. juni 2008 av Painapple Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå