Jan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis jeg _må_ døgne går jeg lange, lange turer. Holder du deg inne må du spille eller gjøre noe aktivt. Se på film og drikke/spise er på trynet. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Sniff kokain Uansett, en Red Bull inneholder IKKE 24 kopper kaffe - det må være det dummeste jeg har hørt den siste timen (skulle til å skrive "i dag", men jeg kom på at jeg har hørt noe dummere i dag, og jeg liker ikke å lyve). Kaffe gjør deg heller ikke trøttere etter at effekten er over, men det gjør at du holder deg våken lenger. La oss si at du egentlig skulle legge deg klokken 2 - men du drakk 2 kanner kaffe, og har derfor holdt koken til 8. Altså 6 timer. Hadde du ikke drukket kaffen, men presset deg selv til å være oppe til kl. 8, f.eks. ved å stå oppreist eller gått rundt - ville du vært like trøtt. ja.. jeg tok kansje litt hardt i der.. poengert var at men får mye mer effekt.. Sove. hehe.. med øynene åpne da eller? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sove. hehe.. med øynene åpne da eller? Den eneste måten å klare å holde seg våken på i lengden er ved å sove, for så å være våken i det tidsrommet du vil. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Sove. hehe.. med øynene åpne da eller? Den eneste måten å klare å holde seg våken på i lengden er ved å sove, for så å være våken i det tidsrommet du vil. ja, men vist man skal snu døynet eller bare har lyst å døyne. så er det andre ting du kan gjøre for å holde deg våken litt lenger.. det er ikke ofte at man planlegger å døyne.. Endret 4. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) http://www.wikihow.com/Stay-Awake-at-Work http://www.dumblittleman.com/2008/01/how-t...-or-school.html Endret 4. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 http://www.wikihow.com/Stay-Awake-at-Work http://www.dumblittleman.com/2008/01/how-t...-or-school.html takker da slipper jeg å opdatere noe særlig mer.. kan selfølgelig skrive ned unike ting som "nappe nesehår"... Lenke til kommentar
Bitterman Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Et par shotter vodka/sambuca Hvordan skal alkohol hjelpe med å holde en våken ? O_o Lenke til kommentar
vgard Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har du prøvd? Funker gull for meg. Handler da ikke om å drikke seg dritings, men ta en liten shot i ny og ne. Kvikker opp meg hvertfall.. Eneste ulempen er jo at jeg ikke kan kjøre bil da, men det bør man uansett ikke gjøre når man "døgner".. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Russisk rulett, burde kvikke deg opp for ei stund. Ein litt mildere variant er eit gummistrikk rundt armleddet, kvar gong ein blir litt vel søvnig så -smack- så er man våken. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Russisk rulett, burde kvikke deg opp for ei stund. Ein litt mildere variant er eit gummistrikk rundt armleddet, kvar gong ein blir litt vel søvnig så -smack- så er man våken. nja.. er jo litt stress dett, men kan skrive det ned... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Headbanging til heftig metall. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Headbanging til heftig metall. hehe.. den er for spesielt intreserte + at den går inn under "Gå tur" Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Skaff deg noen Koffein-piller! De skal holde deg våken en stund. Tror ikke disse selges lovlig i Norge da... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Henger meg på denne tråden Skal ha Lan på lørdag så trenger noen tips. Jeg pleier og å gå en tur ut i 3 tiden om natten å gå til statoil osv... Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 har prøvd å døgne med eit vindu open og så har eg på men en shorte helt oppe! så når de blåser inn! kvikner eg litt opp. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Dør man ikke av for mye red-bull? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tja --- kanskje Å etter kun 4 bokser Tror det meste jeg har drukket på en dag er 3. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bli med på en meningsløs diskusjon på diskusjon.no så har plutselig klokken gått mange timer... Når du blir trøtt og får lyst å legge deg så hold deg våken litt til, så blir du plutselig våken igjen og har ikke lyst å sove lenger. Dette kommer periodevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå