Dr.X Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Opera meg her, Opera meg der ! IE er mye kjekkere! Større "felt" å se sidene på, støtter mere og er ikke så jævlig styla opp. Jeg driter i hvilken Web-browser jeg bruker! Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 IE er gratis? Liker også opera bedre. mouse-gestures er genialt Gratis som i det koster ingenting utover alle de kronene du allerede har brukt på å kjøpe et os fra MS. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Opera meg her, Opera meg der ! IE er mye kjekkere! Større "felt" å se sidene på, støtter mere og er ikke så sinnsvakt styla opp. Det kan du da vitterlig velge ganske greit med opera, du kan tilogmed kjøre fullscreen. AtW Lenke til kommentar
DaDiABLO Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Forbanna IE går jo til den msn siden selv om man skriver riktig mange ganger og. Det lukter det litt vondt av Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 jeg sier det bare : MOZILLA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå