Gå til innhold

Noen flere som hater MGP?


2ball_

Anbefalte innlegg

Hei..

 

jag må bare si at jeg hater MGP.. det er et forsovit et fint programm der masse folk kan samles om dårlig musikk(nesten bare dårlig musikk)

jej er av typen som år etter år lar dette gli forbi som en uting, jeg overhode ikke har interese for..

 

de eneste tingene jeg kommer på i farten som er verre enn MGP er MGPjr (grøss), Olsenbanden jr (dobel grøss) og lokkfløyte/skole korps..

 

så jeg vil gjerne vite om det er flere likesinnede folk der ute.

 

kan gjerne komme med for/mot argumenter for MGP.. jeg har også vansker for å finne for argumenter for MGPjr. viss de finnes.. så fyr løs!

 

edit: finnes det en gruppe på facebook for de som "hater" MGP(jr)?

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange av innslagene i MGP er så triste og ille at det rett og slett blir morsomt. Ser derfor på MGP som helt kurrant underholdning. På den andre siden skaper MGP et fint samhold i Europa, selv om avstemningen er helt bak mål. Naboer stemmer på naboer, så det er synd på oss her oppe i nord. "This is Stockholm calling - Norway...12 points!"

BOMBE!

Lenke til kommentar

Bruker ikke å se mgp, men så det i år siden jeg var hos en veninne og hun skulle se det.

Musikken er jo grusom 0o

 

Og det jeg ikke skjønner, er hvorfor bruker ikke alle landene kjente artister?

 

Tatu spilte jo for tyskland? for noen år siden, hvorfor bruker ikke da alle bare kjente folk?

Lenke til kommentar
Bruker ikke å se mgp, men så det i år siden jeg var hos en veninne og hun skulle se det.

Musikken er jo grusom 0o

 

Og det jeg ikke skjønner, er hvorfor bruker ikke alle landene kjente artister?

 

Tatu spilte jo for tyskland? for noen år siden, hvorfor bruker ikke da alle bare kjente folk?

 

Hvor dumt hadde ikke det sett ut? Elton John hadde stilt opp for United Kingdom, han presterer og få 5 poeng. Tror ikke det er noe særlig bra markedsføring for han. Noe pga kjente artister ikke vil stille opp. Men mange ifra østblokklandene sender jo sine "kjente" artister da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...