larstof Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73622 Har allrede bestillt disse delene (Bortsett fra at jeg kjøpte OZC DDR2 PC8000 av den rammen med 1000Mhz-kostet 595 på tilbud på netshop en stund), kan noen se at jeg ikke har gjort noen store brølere? kjøpte fra netshop og amentio og totalt kom det på 14000.- med frakt. Endret 1. juni 2008 av larstof Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) så raskt over ..skulle vere greit det der men tror du må kjøpe kabel til skjermkortet fordi strømforsyninga ikke har den nye kontakten det skjermkortet ditt krever ..gx2 korta har 8pin strøm istedenfor 6pin vist jeg ikke har feil vist du ser her som komplett skriver med rød advarsel http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34777...BE-D2583A1CB52E jeg ville kansje vurdert å kjøpe en annen psu som er større og har pci exspres 8pin kontakter . in litt større psu gir mulighet til å kjøre sli senere vist du vil oppgradere pcen 750w er kansje litt lite i high end pcer Endret 31. mai 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Du tar feil, mao PSU har de kablene han trenger. Oppsettet ser flott ut og bør fungere bra sammen. IDE-brenner er kanskje ikke helt optimalt, men det er en bagatell. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 ahh ja ser det nå sjekket bare kjapt må ha oversett det min feil Lenke til kommentar
larstof Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Har endret tittelen nå, håper den er mer forklarende. en liten detalj er at DVD spilleren jeg får er SH202 ikke den 182D som står på prislisten min. Venter nå egentlig på Gigabyte X48 kortet så har jeg fått alle delene. Bestillte Abit IP35 i utgangspunktet så den blir sendt tilbake. Lenke til kommentar
larstof Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Tenkte også å kjøre de to 640GB harddiskene i RAID for ekstra ytelse. Det blir mer enn nok lagrinsplass foreløpig uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå