Gå til innhold

SHG og fakturering ?

Anbefalte innlegg

Mottok en regning idag på en vare jeg kjøpte i 2006 fra SHG.no. En vare jeg betalte med kort over nettet faktisk. I brevet står det ørten purringer som jeg aldri har mottatt. Nå vet jeg at SHG har slitt med firmaet sitt så håper seriøst ikke dette går utover meg nå. Opprinnelige regning var på 3000 og nå opp i 4000kr. Uansett skulle jo dette gått til inkasso for 1 år siden vel ? Fatter ikke at dette er mulig engang, dette er jo 2år siden !

Flere som har opplevd det samme eller ? Har nå kontaktet SHG.no i påvente av noe svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Kan de sende faktura? Ja det kan de opp til tre år etter siste purring på beløpet.

2) Hva gjør dere ovenfor evt Inkassobyrå? Sender skriftlig brev om at kreavet er bestridt (vedlegg dokumnetasjon.

3) send dokumentasjon på at beløpet er betalt (kontoutskrift (bank), Kontoutskrift fra SHG, evt andre kvitteringer, følgesedler som viser at beløpet er betalt.

Lenke til kommentar

Fikk mail fra SHG akkurat nå:

Hei

Jeg beklager feilen, det er en sak mellom os og posten som du dessverre likevel har fått en purring på.

Fikk den mens jeg ventet på kundeservice på telefon, og rett etter jeg hadde lest den fikk jeg faktisk svar fra han som hadde skrevet den.

Han sa at jeg bare kunne se bort i fra betalingspåminnelsen, og at alt er i orden.

Endret av Spoon73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...