hertugen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Heisan, jeg ønsker å anskaffe en Seagate Cheetah ST3146356SS 15k6 SAS, 146 GB Dette er kanskje ett litt unormal spørsmål, men, er det noen som har en ide om hvilke butikker som har denne 15k6 på lager? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Mamoz står at de har på lager. Komplett hadde 15k.6 på nettsiden, men det viste seg at det bare var 15k.5. Slik kan man bli forbanna av, særlig når man får tilsendt en 15k.5 og har bestillt 15k.6! Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Mamoz står at de har på lager. Komplett hadde 15k.6 på nettsiden, men det viste seg at det bare var 15k.5. Slik kan man bli forbanna av, særlig når man får tilsendt en 15k.5 og har bestillt 15k.6! Jeg sente forøvrig en mail til komplett, før jeg bestilte, og fikk bekreftet at det var 15k6 De hadde på lager. Det var det altså ikke, siden jeg mottok en 15k5 i posten idag Mamoz, benytter De samme leverandør som komplett gjør? Jeg er en smule desperat for å få tak i en 15k6 nå. Systemet mitt, ett Asus Evo kort + Adaptec 5805 venter på sin OS disk. Endret 31. mai 2008 av hertugen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Mamoz står at de har på lager. Komplett hadde 15k.6 på nettsiden, men det viste seg at det bare var 15k.5. Slik kan man bli forbanna av, særlig når man får tilsendt en 15k.5 og har bestillt 15k.6! Jeg sente forøvrig en mail til komplett, før jeg bestilte, og fikk bekreftet at det var 15k6 De hadde på lager. Det var det altså ikke, siden jeg mottok en 15k5 i posten idag Mamoz, benytter De samme leverandør som komplett gjør? Jeg er en smule desperat for å få tak i en 15k6 nå. Systemet mitt, ett Asus Evo kort + Adaptec 5805 venter på sin OS disk. Har du fått evokortet enda? Venter fortsatt på mitt, og bestillte for over en mnd siden! (Pcutstyr) Vet ikkje om Mamoz har samme lager som komplett. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Mamoz står at de har på lager. Komplett hadde 15k.6 på nettsiden, men det viste seg at det bare var 15k.5. Slik kan man bli forbanna av, særlig når man får tilsendt en 15k.5 og har bestillt 15k.6! Jeg sente forøvrig en mail til komplett, før jeg bestilte, og fikk bekreftet at det var 15k6 De hadde på lager. Det var det altså ikke, siden jeg mottok en 15k5 i posten idag Mamoz, benytter De samme leverandør som komplett gjør? Jeg er en smule desperat for å få tak i en 15k6 nå. Systemet mitt, ett Asus Evo kort + Adaptec 5805 venter på sin OS disk. Du ble altså også eid Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Har du fått evokortet enda? Venter fortsatt på mitt, og bestillte for over en mnd siden! (Pcutstyr)Japp, Evo kortet har jeg fått. (komplett) Jeg kjøpte det så fort jeg så De fikk det inn Mamoz har forøvrig rettet til 15k.5. Hvis det er helt umulig å få tak i 15k.6, så kommer jeg til å benytte 15k.5. Jeg har veldig lyst til å teste Evo + 5805 Endret 31. mai 2008 av hertugen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har du fått evokortet enda? Venter fortsatt på mitt, og bestillte for over en mnd siden! (Pcutstyr)Japp, Evo kortet har jeg fått. (komplett) Jeg kjøpte det så fort jeg så De fikk det inn Mamoz har forøvrig rettet til 15k.5. Hvis det er helt umulig å få tak i 15k.6, så kommer jeg til å benytte 15k.5. Jeg har veldig lyst til å teste Evo + 5805 Er litt misunnelig at du har fått evokortet. Kan jo bekrefte at 15k.5 er veldig bra også da. Har jo 10 stykk . Har i tillegg 2 stk 15k.4 også. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Flaks at jeg leste denne tråden, jeg har nemlig inne bestilling på denne disken sammen med VR'n. De har oppdatert til 15K.5 på produktsiden men i ordren min står det enda 15K.6, linken går imidlertid til 15.5 :-(. Har dere funnet noen som har 15K.6? Endret 1. juni 2008 av Anvil Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg regner med at Actebis Computer AS, som er en av hovedforhandlerne kan svare oss. Jeg har sent De mail, så forhåpentligvis kommer det ett svar på mandag Har litt lyst til å starte med en ny harddisk serie, og ikke en serie som er iferd med å fases ut, så komplett disken får ligge på hylla til jeg vet noe mer. Litt leit at komplett hadde 15k.5, og ikke 15k.6. Prisen til 1795,- for en 146GB synes jeg var trivelig dog Lenke til kommentar
Anv Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Prisen er hyggelig ja, men jeg gidder ikke når den nye er såpass mye "bedre", da må prisen enda mer ned ;-). Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg snakket med Actebis Computer AS, og 15k.6 står ikke på listen Deres for tilgjengelige varer. De antok, siden det var en liste for kvartalet, at varen ikke ville komme til Norge før etter sommerferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå