dePt Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei, Har en rekke buttons inne i et movieclip som jeg skal knytte til labels i et annet movieclip. Scriptingen min står slik: on(release){ photosMC.gotoAndPlay("img10"); } i photosMC moviclippet ligger bildene, fordelt på layers, og lablet. Og jeg viser til labelen "img10". Ser dere noen feil? Om noen tror de kan hjelpe meg så kan jeg godt sende dere .fla filen. Trenger sårt hjelp, da jeg skal levere i dag. PM! XobiN Lenke til kommentar
decophly Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har også store problem med buttons! Du får sikkert til vanlige buttons, men når jeg til og med følger en tutorial - helt lik, så vil de ikke funke. Blir så irritert. Har prøvd opp til flere ganger. Noe som kan vær feil med dokument instillingene? Måtte droppe en flash side til et skoleprosjekt - og heller lage det i HTML.. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 hmm, dersom du skal knytte actions til buttons bør du bruke Actionscript 2.0. Det er i alle fal min erfaring. Actionscript 3.0 har kun ført til problemer hos meg, men det har vel sammenheng med at jeg har lite kunnskaper i flash... Lenke til kommentar
decophly Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ok, det er det jeg og har erfart. Men skal det var dynamisk eller statisk text når du lager buttons, forresten? - husker ikke hvordan det skrives. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Der passerte du dessverre mitt kunnskapsnivå Lenke til kommentar
decophly Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 tror vi er like god, jeg :!: Lenke til kommentar
dePt Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 I så fall burde de hete like dårlige. Sender gjerne ut fila mi til de som tror de kan hjelpe meg altså Bare å svare i tråden eller sende en PM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå