lambiks Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei Jeg har noen bilder jeg tenkte jeg skulle bestille papirutskrifter av for å henge opp på veggen. Jeg vil helst ha de størst mulig, og lurer derfor på om det finnes noen oversikt på hvor store papirutskriftene kan være før det går ut over kvaliteten, om man vet oppløsningen på bildene? De bildene det gjelder har ca. 500x400 i oppløsning. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvis jeg tolker deg til at bildene har 500 x 400 piksler i bredde x høyde (som er veldig små bilder), holder det i mitt daglige virke til 5,6 x 4,5cm i trykk-kvalitet*. Men om man tar betraktningsavstand med i regnestykket vil dette likevel kunne forstørres en del. *) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11214011 Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Å skrive ut en 0.2 Mp-fil ut til noe større enn til å såvidt dekke et visakort vil ikke være noe bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå