iNtensimilla Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei! Har nå bygget min egen forsterker på skolen(Corda Audio 2x100W), og trenger noen høytallere til denne. Har et bittelite rom, så har ikke plass til annet enn et par bookshelf høytallere, og evt. en subwoofer(heller ikke behov for de største Cerwin Vega'ene heller ) Skal bruke høytallerene til å høre på musikk, se på film, og til spill. Så jeg lurer på om det er noen gode høytallere jeg kan få til denne prisen i norge? Har allerede sett på dette: Sony Bookshelf eller Element Bookshelf MTX 12'' Sub Pris: 126$ = 647 NOKMoms: 162 NOK Toll: 80 NOK Frakt: 200-300 NOK (?) SUM: ca. 1200 NOK Men det blir så mye stress osv med å bestille fra USA, så jeg har lyst til å vite om jeg heller bare kan bestille fra Norge en plass, så er det noen som har tips som noen høytallere som selges en plass? Har ikke peiling på norske høytaller nettshops. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Let litt rundt etter pent brukte stativhøyttalere til en grei pris. http:\\avforum\avtorget og http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/index.php?action=forum er steder du kan finne gode høyttalere fra seriøse selgere. Selvfølgelig kan du kikke innom finn.no, men der kan du dumpe borti mye useriøse folk. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 sjekk ut surroung.no og se på Dynavoice F6 (selges også av og til på netthandelen til en billig penge) skal er vel stort sett det beste kjøpet når budsjettet er rundt en tusing Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 sjekk ut surroung.no og se på Dynavoice F6 (selges også av og til på netthandelen til en billig penge) skal er vel stort sett det beste kjøpet når budsjettet er rundt en tusing Har sett disse høytallerene, hadde vært fine, men jeg har ikke plass til gulvstående høytallere på rommet sånn har har møblerte det nå Men jeg har sett på disse høytallerene: http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeyttalere/smaastativ/ Tror jeg skal kjøpe meg disse: http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeytt...talere_sort.htm men jeg vet ikke hvordan lyden er i disse? Ser ut til at de er mest for penga, siden de er med 5.25'' basselement, og er laget av Hi-Fi Klubben Passer også bra at vi har en Hi-Fi Klubben butikk i Moss Hadde egentlig tenkt til å kjøpe det denne måneden, men jeg har ikke noen penger nå Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Joda. tror de høytalerne er gode til prisen. Du har ikke vurdert noe brukt fra finn.no eller bruktmarkedet på avforum.no? F.eks disse eller disse Endret 19. juni 2008 av Dimm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Disse fra Yamaha burde også tåle at du drar på littegranne i ny og ne. Ellers har vi jo bokhyllehøyttalere fra Patos, som du kan få fra rundt 800,-. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har nesten bestemt meg for ARGON 6220 Høyttalere fra Hifi- Klubben, hvis ikke det er noen som har noe å si ang. disse høytallerene. De er vel bra? Virker hvertfall sånn ifølge deres sider Men, hvor feite høytaller kabler trenger jeg til slike høytallere? 2.5mm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 1,5mm2 holder til det meste. Du skal ha ganske sterk strøm til høyttalerne før disse går varme. Denne fra Van den Hul er fin vett'u. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 1,5mm2 holder til det meste. Du skal ha ganske sterk strøm til høyttalerne før disse går varme. Denne fra Van den Hul er fin vett'u. Takk for tipset! Da blir det nok 3m av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå