Landeplagen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) ...men det høres ut som en C64 remix likevel. .mp3 Endret 6. juni 2008 av Lande Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja... når du bruker en C64 til å lage musikken din så blir det ikke noe annet vettu Var koslig denne låten her. Fikk litt assosiasjoner til remakes laget av Amiga-scene folkene. Ser at du har gjort en del remixing. Har tenkt å bruke en del tid i sommer til å gjøre noe bra ut av Lotus (III) - The Ultimate Challenge soundtracket. Har du noen tips? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Eh, hva burde jeg kalle tråden da..? Ja... når du bruker en C64 til å lage musikken din så blir det ikke noe annet vettu Ser at du har gjort en del remixing. Har tenkt å bruke en del tid i sommer til å gjøre noe bra ut av Lotus (III) - The Ultimate Challenge soundtracket. Har du noen tips? Har aldri tatt i en C64, faktisk. Spilte Amiga når jeg var mindre, men ikke C64. Tips, tja. Det jeg gjorde var å skaffe meg FL Studio og eksperimentere med det. Se noen tutorials på Youtube. Få litt kunnskap om VST'er, lære å bruke effekter og sånt. Etter hvert blir sangene bedre og bedre. De første sangene suger balle. Og så kan du gå til RKO for å høre masse andre remixer, og sjekke linkene på den siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå