Ratleto Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Oppdaget for en tid tilbake at gangveien ned til en undergang under toglinja på Heimdal i Trondheim, har litt artige vinkler som kunne brukes i et fotografi. Tok en rekke bilder i går, da jeg har ventet på at det var godt lys, men overskyet, sånn at jeg ikke fikk så sterke skygger. Har dratt godt i spakene i redigeringa, men jeg synes det passer med et litt "skittent" utseende. Original kan legges opp om ønskelig. ISO 125, 10mm, f/13, 1/20, Canon 30D, Sigma 10-20mm. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 artig bilde, hvor blikket blir ledet langs gangveien. Du har utnyttet bildeflaten godt. Kanskje det hadde vært enda mer spennende dersom du hadde hatt en fotgjenger i den? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hadde vært fint med et menneske, ja. Men ellers syns jeg det fungerer. Vignetteringen passer fint til kurven i gangveien. Fine kontraster. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Takk for kritikk. Jo, noen mennesker i bildet hadde sikkert gjort seg. Jeg er altfor forsiktig med å bruke mennesker i bildene mine. Må prøve å forbedre meg der. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mennesker er et element man kan velge å bruke. Men i kunstfoto syns jeg det må være et valg fra fotografens side. Et menneske kunne brutt opp den vakre linjen du her har fått frem. Noe jeg kanskje hadde likt hadde vært litt lang lukketid slik at vi får en bevegelig skygge. Det hadde vært perfekt med en sortkledd person på sykkel, for eksempel. (Jada, jeg tenker på et spesifikt bilde, et bilde av mesteren selv, Cartier-Bresson, dette.) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Litt vel mørkt etter min smak, dog er litt usikker på denne skjermen på jobb...men ellers et veldig godt bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå