Ari Gold Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei! For en stund siden skjedde det noe med min Nokia 7373. Tror den fikk en ball eller noe på seg og så sluttet den å virke. Sendte den inn til mpx der jeg kjøpte den, men fikk den ikke tilbake reparert. De sa det var noe som ikke gikk på garantien. Orker ikke begynne å krangle med mpx om garanti og de greiene der. Derfor er spørsmålet mitt: Kan jeg levere den inn på f.eks Elkjøp, Expert og så får de den fikset for meg? Takker for svar Edland Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det skal de kunne ordne. Du kan også sende den inn til mpx og si at du vil betale for reperasjonen, men jeg tror det er mellom 600 og 800 kr i timen for reperasjon pluss deler. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Ahh, takker Hvor mye skal Elkjøp og de butikkene der ha for det? Edland Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Vanskelig å si, det enkleste og sikreste er nok å ringe å spørre om hvilke priser som er på reperasjoner på mobiltelefoner. Det dekkes nok uansett ikke av garantien pga at slagskade ikke dekkes av garantien. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Veldig mange butikker som ikke tar inn varer kjøpt andre steder enn sin egen butikk. Grunnen til dette er at kostnaden og merarbeidet det tar er altfor høy. Hvis du har mulighet så vil det nok være lettest og billigst å levere telefonen direkte inn til verkstedet selv. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Veldig mange butikker som ikke tar inn varer kjøpt andre steder enn sin egen butikk. Grunnen til dette er at kostnaden og merarbeidet det tar er altfor høy. Hvis du har mulighet så vil det nok være lettest og billigst å levere telefonen direkte inn til verkstedet selv. Hva mener du med verksted? Elkjøp, Mpx eller hva? Edland Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det skal ikke være noe problem å få den reparert gjennom andre steder enn der du har kjøpt den. Du må bare huske å ha med kvitering, i ditt tilfelle iom at den er kjøpt på nett må du ha en utskrift av fakturaen. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Veldig mange butikker som ikke tar inn varer kjøpt andre steder enn sin egen butikk. Grunnen til dette er at kostnaden og merarbeidet det tar er altfor høy. Hvis du har mulighet så vil det nok være lettest og billigst å levere telefonen direkte inn til verkstedet selv. Hva mener du med verksted? Elkjøp, Mpx eller hva? Edland Altså å gå utenom innlevering til kjedene som elkjøp mpx etc. Du leverer den direkte inn til merkeverkstedet feks infocare... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Eller Deltaservice? MPX osv har ikke verksted, de vidersender den til Infocare etc Endret 31. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 For å få en ide om hva det vil koste og reparere den er det en fordel og vite hva som er feil på den. Er også vanlig og få et prisoverslag på hva reprasjoen koster. Er ikke sikkert reprasjon er mulig en gang. Sier de at detter er noe som ikke blir dekket av garantien skal de kunne dokumentere feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå