Gå til innhold

passer denne vannkjølingen til HD3870 X2 ? delvis Løst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja så det men har brent meg på slikt før og ville være sikker på at det passer.

hvis bilde på denne siden stemmer tror jeg ikke den passer derfor jeg lurer.

bilde av kortet mitt ser dere her.

saken er delvis løst ved å bruke 2 stk vannblokker og passive ram kjølere. siden jeg ikke tror kjøleren fra vcore passer mitt kort, dessverre uten å ha fått bekreftet dette verken her eller fra vcore selv.

Endret av Hercules
Lenke til kommentar
hvis bilde på denne siden stemmer tror jeg ikke den passer derfor jeg lurer.

bilde av kortet mitt ser dere her.

Det er jo helt umulig å se noe som helst ut i fra de to bildene. Bildet av "ditt kort" er jo tatt fra en helt annen vinkel og det som vises der er jo skjult under vannblokka i bildet av den.

Om kortet ditt følger ATIs referansedesign vet jeg dessverre ikke men jeg tror faktisk det gjør det og da passer i så fall vannblokka fra vcore. PowerColor har riktignok laget et 3870X2 kort som ikke følger referansedesign men det har GDDR4 RAM og det har ikke kortet du linker til.

Lenke til kommentar

etter det jeg ser så dekker den vannblokka over der jeg har "pinner" som går opp til det lille kretskortet som har dvi og hdmi tilkopling på kortet, jeg kikker da på crosfire? sporet/tilkoplingen og sameligner, kan godt hende jeg tar feil men ser ut til at det ikke passer. uansett går jeg nå for 2 separate kjølere (har 1 vannblokk fra før ) og passiv kjøling på minne, tror ikke det skulle være noe problem.

jeg har ingen planer om overklokking vil bare ha det stille, jeg er ikke glad i "jetfly"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...