Hercules Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) jeg har dette skjermkortet PowerColor Radeon HD 3870X2 1GB GDDR3 og lurer på om denne vannblokkenfra vcore.dk passer. Endret 1. juni 2008 av Hercules Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Aquacomputer VGA kølehoved til:Ati Radeon RV670 baserede kort - HD 3870 X2 serien Køler både GPU, RAM og voltregulatorer - Passer til: Ati Radeon HD 3870 X2 (skal følge Ati reference design) Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) ja så det men har brent meg på slikt før og ville være sikker på at det passer. hvis bilde på denne siden stemmer tror jeg ikke den passer derfor jeg lurer. bilde av kortet mitt ser dere her. saken er delvis løst ved å bruke 2 stk vannblokker og passive ram kjølere. siden jeg ikke tror kjøleren fra vcore passer mitt kort, dessverre uten å ha fått bekreftet dette verken her eller fra vcore selv. Endret 1. juni 2008 av Hercules Lenke til kommentar
Mako Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 du kan alltids skjekke me ekwaterblocks.com hvis du sender inn bilde til han av kortet ditt, kan han skjekke opp for dæ om det passer Lenke til kommentar
Spook Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hvis bilde på denne siden stemmer tror jeg ikke den passer derfor jeg lurer. bilde av kortet mitt ser dere her. Det er jo helt umulig å se noe som helst ut i fra de to bildene. Bildet av "ditt kort" er jo tatt fra en helt annen vinkel og det som vises der er jo skjult under vannblokka i bildet av den. Om kortet ditt følger ATIs referansedesign vet jeg dessverre ikke men jeg tror faktisk det gjør det og da passer i så fall vannblokka fra vcore. PowerColor har riktignok laget et 3870X2 kort som ikke følger referansedesign men det har GDDR4 RAM og det har ikke kortet du linker til. Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 etter det jeg ser så dekker den vannblokka over der jeg har "pinner" som går opp til det lille kretskortet som har dvi og hdmi tilkopling på kortet, jeg kikker da på crosfire? sporet/tilkoplingen og sameligner, kan godt hende jeg tar feil men ser ut til at det ikke passer. uansett går jeg nå for 2 separate kjølere (har 1 vannblokk fra før ) og passiv kjøling på minne, tror ikke det skulle være noe problem. jeg har ingen planer om overklokking vil bare ha det stille, jeg er ikke glad i "jetfly" Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvorfor spør du ikkje butikken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå