LockBreaker Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Resten av innlegget til dagtveit var både sakelig og korrekt. Det var bare det der som manglet for å gi hele innlegget den seriøse og gode tonen. Det er bare det at jeg syntest ikke det var noe særlig pent å begynne posten med hvordan vi "whiner." Resten av innlegget er både sakelig og godt skrevet. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ja... Da usaklighetene er ute av veien, over til den resterende "saklige" delen : Det er jo bare en gjeng med fjortisser som whiner og whiner om hvor mange nvidia har kjøpt og betalt osv osv. Du velge jo ikke spill etter ka skjermkort du har. e jo greit at vi har litt konkuranse men det er ingen vits i og holde med taperen og når eksempel den raskeste pross til amd er tregere enn den tregeste til intel så er det jo bare til å skjønne at intel er bedre. Ingen vits i å holde med taperen? Skal man da holde med vinneren? Hvem har sagt at man skal "holde med" noen som helst? Jeg er mest ute etter et nyansert bilde... Begynner å bli lei av at "Nvidia er så mye bedre enn ATI" krigsdans stil, skjønner ikke motivasjonen til slikt... Det gagner kun Nvidias lommebok at journalistikken setter Nvidia i et bedre lys enn de fortjener. Slik tjener de gode penger også på sine billigere og dårligere kort, der kanskje ATI kan være et mye bedre alternativ. og på lik linje som at nvidia er bedre enn ati(amd). Hva legger du i "nvidia er bedre enn ati"? Det er nettopp slike utsagn som fordummer debatten. Det er latterlig å hevde at et firma er "bedre" enn et annet, for det sier ingenting. En slik polarisering fører kun til villeding av forbrukere. så er de smart og samler dollar og gjør akkurat det som telenor har gjort i alle år, som er og utnytte de kronene de kan av gammel teknologi sånt at de kan når som helst øke forskningstaben uten og svette vist ati sko komme med noe så sko slå nvidia sine kort. Det er klart at vi som forbrukere kunne ønske de bare lanserte det råeste de hadde i ermet med en gang. Men det vil aldri skje fra noen selskaper som leder. selskaper som leder vil lede lenge og derfor holder de seg alltid bare litt over konkurentene og sparer på kruttet og siden de er ett selskap(for de som ikke skjønner va det er så betyr det at de driver med pengespill, de vil tjene penger på lang sikt) Er helt enig i det her. Fullstendig klar over hvorfor nvidia gjør som de gjør. Grunnen til at jeg foretrekker et nyansert nyhetsbilde er at nvidia skal presses til å gjøre minst mulig av det du snakker om her, nemlig melke forbrukerne for hver minste krone. Det er oss det går utover. ("heia nvidia" liksom... ) Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Skjønner ikke 3dmark06 scoren. Jeg får 12000 helt konsekvent med mitt oppsett (se signaturen). Sikker på at det ikke er snakk om Vantage? Jeg har selv opplevet å se at mitt gamle 8800GTX banker 8800GTS i et par spill, men 280GTX med en E6700 og bedre ram enn jeg har burde score nærmere 20000 i 3dmark06. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skjønner ikke 3dmark06 scoren. Jeg får 12000 helt konsekvent med mitt oppsett (se signaturen). Sikker på at det ikke er snakk om Vantage? Jeg har selv opplevet å se at mitt gamle 8800GTX banker 8800GTS i et par spill, men 280GTX med en E6700 og bedre ram enn jeg har burde score nærmere 20000 i 3dmark06. Heh! Jeg kommentere denne artikkelen: http://www.hardware.no/artikler/gigabyte_g...e_gtx_280/53101 Havnet visst i feil tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå