Gå til innhold

Ditt peneste mål?

babbsa

Anbefalte innlegg

Mitt peneste mål var vell i åpen hall i Nordfjordhallen 2006 ,

jeg og en kompis skulle leke Beckham sto 15-20 meter 7'er mål, skulle prøve i høgre kryss så skle jeg menst jeg skulle skyte ballen skrudde seg i venstre kryss klint opp i krysse, hadde mangen fine skudd den dagen !

Det var Fantastisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en fin heading for noen år siden i min første skikkelige 11-kamp tror jeg det var. Headet fra ca staffefeltet på en innlegg, ballen svever i høyre hjørne med en keeper som ligger litt å spreller i luften.

Lenke til kommentar

det beste målet jeg noen gang har skåret

var når jeg sto på hjørnet av seksten-metern

og (egentlig) prøvde jeg å sentre tilbake foran mål

og håpe på ei lang tå, men ballen skrudde ekstremt mye

og gikk rundt keepern som bare sto å måpa :new_woot:

ellers hadde jeg et knallhardt skudd langs bakken en gang som skifta

retning av seg sjøl. ikke noe vind den bare plutselig tok en sving og gikk helt

nede i venstre hjørnet :D

Lenke til kommentar
Helt lik, bare at jeg tråkla meg igjennom 5-6 mann før jeg fikk ballen ca 12 meter fra mål. Husker bare at jeg så ballen helt åpen foran meg og det vid åpne hjørnet lengst borte. Klaska til alt jeg makta og traff klokkerent. Ballen suste i mål og vi vant kampen. Dana Cup i Danmark, faktisk.

Den jeg husker best er derimot da jeg (kopi direkte fra den tråden jeg linket til tidligere) dro av en spiller på høyresiden, men den traff foten til motspilleren og fikk en nydelig sprett som bare var skapt til å kjøre til på. Så jeg dro til og ballen fløy over keeperen og i motsatt vinkel. ca. 25 meter vil jeg tro... Den var lekker, jeg trodde ikke at det var mål selv før jeg så keeperen fiske ballen ut av målet.

Har hatt en del heldige hvor laget har ledet med masse og jeg har fått lyst til å skyte fra langt hold og sendt ballen flyvende over keeper og i mål.

Jeg scorte også et ganske bra mål på Dana cup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...