missvero Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Vi er et enkeltmannsforetak med en ansatt, vi har tenkt å kjøpe daTax Totaløkonomi Pluss. Vil det kunne dekke vårt behov? men forhold til full regnskapsføring et enkeltmannforetak har behov for. setter stor pris på hjelp fra dere:) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Dette bør holde for deg http://www.mamut.com/no/totalokonomi/det.asp?id=804 Eller dette hvis dere ønsker noe mer ut av systemet. http://www.mamut.com/no/totalokonomi/det.asp?id=806 Endret 31. mai 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
missvero Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Tusen takk, mamut selv anbefalte mamut office pro. noe jeg mener er unødvendig, pluss med 2 lisenser koster det 12 000,- og siden vi er et enkelmannsforetak så behøver vi ikke absolutt alle funksjoner som er i pro programmet til mamut office. Men de vil selvsagt tjene mest mulig Lenke til kommentar
lpride Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg bruker sjøl daTax Totaløkonomi til mitt foretak, og er svært fornøyd med det. Lenke til kommentar
missvero Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg bruker sjøl daTax Totaløkonomi til mitt foretak, og er svært fornøyd med det. hvilket bruker du da? start, standard eller pro? Lenke til kommentar
8086 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kjempegunst alt-i-ett pakke for små til mellomstore bedrifter: Office 123 Lenke til kommentar
lpride Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg bruker sjøl daTax Totaløkonomi til mitt foretak, og er svært fornøyd med det. hvilket bruker du da? start, standard eller pro? Start. Det holder til fakturering, varelager og bilagsføring. Men siden denne versjonen ikke inneholder lønnsmodul, bør du finne deg ei pakke som har dette siden en av dere er ansatt. Endret 3. juni 2008 av lpride Lenke til kommentar
missvero Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg bruker sjøl daTax Totaløkonomi til mitt foretak, og er svært fornøyd med det. hvilket bruker du da? start, standard eller pro? Start. Det holder til fakturering, varelager og bilagsføring. Men siden denne versjonen ikke inneholder lønnsmodul, bør du finne deg ei pakke som har dette siden en av dere er ansatt. Holder det ikke bare å registrere bilaget da? regne ut lønn osv. kan jeg gjøre selv, men holder det ikke bare å registrere lønnen på kontoen lønn? eller må jeg ha et fullt lønnssystem? Jeg bruker sjøl daTax Totaløkonomi til mitt foretak, og er svært fornøyd med det. hvilket bruker du da? start, standard eller pro? Start. Det holder til fakturering, varelager og bilagsføring. Men siden denne versjonen ikke inneholder lønnsmodul, bør du finne deg ei pakke som har dette siden en av dere er ansatt. Holder det ikke bare å registrere bilaget da? regne ut lønn osv. kan jeg gjøre selv, men holder det ikke bare å registrere lønnen på kontoen lønn? eller må jeg ha et fullt lønnssystem? Lenke til kommentar
kjlkjl Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vi er et enkeltmannsforetak med en ansatt, vi har tenkt å kjøpe daTax Totaløkonomi Pluss. Vil det kunne dekke vårt behov? men forhold til full regnskapsføring et enkeltmannforetak har behov for. setter stor pris på hjelp fra dere:) du kan også bruke materix økonomisystem... veldig lett og tror ikke det koster mer enn 4000, men da får du alt som du trenger Vi er et enkeltmannsforetak med en ansatt, vi har tenkt å kjøpe daTax Totaløkonomi Pluss. Vil det kunne dekke vårt behov? men forhold til full regnskapsføring et enkeltmannforetak har behov for. setter stor pris på hjelp fra dere:) du kan også bruke materix økonomisystem... veldig lett og tror ikke det koster mer enn 4000, men da får du alt som du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå