Inc Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Atter en gang presterer bt.no å skrive noe morsomt. Spesielt siste linje i artikkel Link Og ett bilde i tilfelle de redigerer det vekk Regner med båten sank da den lå ved land og ikke på land. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Les bedre. Den ble tauet TIL land. Ikke på land. Så dette var ikke noe særlig til gullkorn min gode mann Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Haha , dette skapte bare et nytt gullkorn Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Ja, og de som leser ser at jeg skrev det i første posten (siste linje). Poenget er det høres litt galt ut når man leser det første gangen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 ...hvis man ikke kan norske preposisjoner. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 ...hvis man ikke kan norske preposisjoner. Preposisjoner? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja, preposisjonar. Lenge sidan sist norsktime? Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 haha, føler det var alt for mye som ikke stemte i den artikkelen :b Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 En masse innlegg med kun quotes og ett tegn er slettet. Videre slik tulleposting/spam vil føre til advarsler. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Wow. Tull i humorforumet vil føre til advarsler. Bare jeg ikke "får på båten". Til trådstarter: sånn ser det ut når man tauer en båt på land og stikker av: *instant permban* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå